Rast kljub recesiji
 
                                                                        Ko je Nina Žerjal želela svojo takrat eno in pol letna hči učiti angleščine, še sama ni vedela kako in od kod naj začne, čeprav je bila izkušena profesorica angleščine. Iskala je nekaj drugačnega, prilagojenega majhnim otrokom in ugotovila, da takšnih metod in šol na slovenskem trgu ni bilo. Med brskanjem po spletu je izvedela za Helen Doron in njeno metodo učenja angleškega jezika, ki je slonela ravno na delu z majhnimi otroci. Zato je izpolnila obrazec in zahtevala več informacij. Lahko bi rekli, da je bil to prvi korak za vstop slavnega franšiznega sistema na slovenski trg.
Nina Žerjal, oziroma njeno podjetje Omnilingua, je v februarju 2011. postalo prejemnik master franšize Helen Doron za Slovenijo. Po nekaj mesecih je v Ljubljani odprla tudi svoj prvi center Helen Doron. - Če pogledam na zadnja štiri leta, sem zelo ponosna na vse kar smo v tem času dosegli. Zadovoljna sem z rastjo, ki jo dosegamo tako v številu učencev, kot tudi v prihodkih in dobičku. Ne glede na to, da smo s poslovanjem začeli med recesijo, ki se vsak dan poglablja, je Helen Doron v Sloveniji ustvarila kar 80% rast letno v številu učencev - pravi Žerjalova.
V tem trenutku v Sloveniji tečaje po metodi Helen Doron obiskuje 906 učencev. Trenutno so jim na voljo trije veliki jezikovni centri, štirje studii in trije licencirani profesorji Helen Doron. Kot pojasnjuje Žerjalova, veliki centri pokrivajo območja s 50000 do 100000 prebivalci, studii pa se odpirajo na področjih z ne več kot 25000 prebivalcev. "Samozaposleni" profesorji angleščine si lastijo licenco Helen Doron in lahko delajo na območjih, kjer še vedno ne obstajajo franšizni centri ali studii. Kot pravi si oni sami iščejo svoje učence in zaslužijo veliko več od profesorjev, ki delajo v centrih in studiih. - V prihajajočem letu načrtujemo odpreti še tri franšize in rast števila učencev na 1300 - pravi Žerjalova.
Žerjalova poudarja, da je pri izbiri prejemnikov franšiz zelo pomembna marljivost. - Franšizing je dokazan model poslovanja, kljub temu pa je še vedno potrebno vložiti 110 odstotkov svojega časa, še posebno v prvem letu poslovanja. Zato je pomembno, da so kandidati predani temu poslu, da si želijo poučevati otroke in da uživajo, ker jim bodo dali priložnost za učenje na povsem drugačen način - pojasnjuje Žerjalova.
Preberite članke
 Intenzivna prodaja franšize po celotni Sloveniji
                                                /28.07.2025
                                             
                                                Intenzivna prodaja franšize po celotni Sloveniji
                                                /28.07.2025
                                            
                                            »Nadaljni načrt razvoja mreže je vsake pol leta odpreti novi center, ki ga vodiva midva«, Boštjan Blaško in Nikola Pajović, KLIKER IT center za otroke
»Šola hitrega branja in modrega učenja« je eden redkih domačih franšiznih sistemov, ki že vrsto let uspešno kljubuje vsem izzivom in stalno raste.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Franšiza Maple Bear je poslovna priložnost za obstoječe zasebne vrtce in osnovne šole, ki želijo biti boljši od konkurence in ponuditi pravo angleško delujočo in sodobno priznano metodologijo poučevanja tako za domače, kot tuje družine.
Najbolj brano
 Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?
                                                /08.10.2012
                                             
                                                Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?
                                                /08.10.2012
                                            
                                            Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Newyorški bagel s sarajevsko dušo: kako je zakonski par zagnal uspešen posel in zdaj ponuja franšizo vsem, ki si želijo avtentično blagovno znamko v svojem mestu.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.
Zanimivosti na forumu
Franšiza šola za 21. stoletje
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Hitro branje in pametno poslovanje
https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-krema-za-roke-45
Hitro branje in pametno poslovanje
Hitro branje je veščina, ki omogoča učinkovito prebiranje besedila in hitro dojemanje informacij. Ta veščina je lahko koristna v poslovnem okolju, kjer je pomembno hitro...
 
                 
  
  
  
  
  
  
  
 