Premaknite se takoj!
Miklos Forgacs
FitCurves je v Guinessovi knjigi rekordov zapisana kot „Največja fitnes franšiza na svetu“. Kot navaja časopis Enterpreneur, je bila dve leti zapored „Najboljša nova franšiza“ in šest let „Fitnes franšiza št.1“, medtem ko jo je Ameriška franšizna asociacija leta 2009 razglasila za „franšizo leta“. V čem je skrivnost uspeha FitCurves fitnes programa, kaj je potrebno za otvoritev kluba in uspešno poslovanje pod imenom te franšize, je novinarjem našega madžarskega portala razložil Miklos Forgacs, menedžer za razvoj blagovne znamke in koordinacijo mednarodne mreže v podjetju FitCurves.
Na kratko nam opišite fitnes program FitCurves in v čem je tako poseben?
FitCurves je namnjen predvsem ženskam, starim od 30 do 60 let, lahko pa v osnovi vsaka ženska starejša od 14 let telovadi po našem programu. Obstajata dva glavna faktorja, ki garantirata uspeh koncepta FitCurves. Eden je oprema oziroma tehnika – ker omogoča, da v samo 30 minutah aktivirate vse večje mišične skupine skozi združevanje treninga za moč in aerobne vadbe. Drugi zelo pomemben faktor pa je učinek oz „dobro počutje“, ki ga občutijo vse ženske, ki telovadijo v FitCurves in to ne samo tekom 30 minut vadbe, ampak tudi pred in po obisku kluba. Dokazano je namreč, da program FitCurves vpliva na rast „občutja sreče“, kar pomeni, da blagodejno vpliva na telo in duha.
Kakšen trend vlada v tem trenutku v segmentu fitnesa?
Opažamo, da je tudi v tem delu Evrope vse večje število žensk, ki želijo skrbeti za svoj videz in zdravje, FitCurves pa na najboljši možen način zadovoljuje njihove potrebe. Moramo priznati, da imajo ženske, v tradicionalni moško-ženski razdelitvi dela, veliko več obveznosti – poleg tega, da so zaposlene, skrbijo še za otroke, njihovo šolanje, gospodinjstvo,… Ena od prednosti našega koncepta je ravno v tem, da smo upoštevali to dejstvo.
Menimo, da si, kljub vsem dnevnim obveznostim, vsaka ženska lahko vzame 30 minut dva do tri krat tedensko zase in svoje zdravje. V tem trenutku lahko trdim, da v segmentu individualiziranih treningov in pozornosti, ki jo dobi vsaka članica kluba osebno – na trgu nimamo konkurence.
Kako poteka proces rekrutiranja prejemnikov FitCurves franšize?
Zainteresirani za našo franšizo najprej po elektronski pošti dobijo vse potrebne informacije o sistemu: koliko znašajo investicije za otvoritev kluba, kot tudi kaj potrebujejo in kako je videti vodenje posla iz dneva v dan. Istočasno morajo kandidati izpolniti vprašalnik, ki nam služi kot eden od bistvenih kazalcev ali so pripravljeni in primerni za vstop v naš franšizni sistem. Če po tem obstajajo še dodatna vprašanja, z vsakim od njih vzpostavimo dodaten stik, zatem jim pošljemo osnutek pogodbe. Običajno za odprtje franšiznega kluba FitCurves ni potrebno veliko časa – od dva do šest mesecev.
Kakšni so načrti za prihodnost?
Vsekakor se želimo razširiti na čim več trgov te regije, predvsem na Hrvaško in v Slovenijo. Poleg tega ima FitCurves nalogo, da stalno spremlja kaj se dogaja po svetu, kakšni trendi se umikajo, kaj je novega in na kakšne ekonomske razmere se moramo navajati. Na primer, ko je pred dvemi leti svet zajela Zumba fitnes vročica, so strokovnjaki FitCurves, preden so ta program uvedli v klube, šest tednov sodelovali z inštruktorji Zumbe. Torej je najbolj pomembno spremljati trende in se prilagajati razmeram na trgu. To smo uspeli dokazati tudi v teh kriznih časih, ko je sistem znal pravočasno reagirati in s tem ne samo da nismo občutili padca, temveč smo zabeležili skromno a za dane razmere pomembno rast.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.