Doktor za poučevanje
Kot kažejo najnovejše raziskave, je v Avstraliji trg izobraževanja »težak« kar 6 miljard dolarjev in kar je še bolj pomembno, v zadnjih petih letih beleži kar 40 odstotno rast. Ne gre torje za slučaj, da je konec oktobra na trg najmanjšega kontinenta "vstopila" tudi najhitreje rastoča franšiza iz te branže – Tutor Doctor. Prva franšiza bo delovala v Sidneyu, naslednja pa bo odprta v Melbournu.
Kot piše Business Wire, je prejemnik franšize Hugh Moore, bivši investicijski bančnik z dvema desetletjema izkušenj v bančništvu. Mooreov prvi cilj bo vsekakor – vzpostavitev kvalitetne mreže tutorjev oziroma učiteljev in predavateljev, ki bodo na tem trgu promovirali samo blagovno znamko in metode učenja. Tutor Doctor je sicer koncept, ki bazira na tako imenovanem poučevanju učenca "ena-na-ena", kjer tutorji učencem nudijo dodatne ure iz več predmetov, celoten pouk pa je organiziran pri učencu doma.
- Odločitev, da Tutor Doctor "pripeljem" v Avstralijo, sem sprejel, ker sem bil navdušen nad načinom njihovega poslovanja v zadnjih desetih letih, še posebno pa s konceptom individualiziranega in prilagojenega poučevanja v hiši učenca, ki upošteva, da vsak klient oziroma učenec, dobi adekvatnega tutorja, ki mu bo nudil kompletno in celovito storitev – od začetnih analiz in konzultacij, do poročanja o napredku - pravi Moore.
Program Tutor Doctor se začne prav s podrobno analizo učenca, njegovih trenutnih šolskih dosežkov, pa tudi stila učenja. S tem se omogoči ujemanje s tutorjevimi tehnikami poučevanja. Istočasno poteka tudi sodelovanje z učenčevimi šolskimi učitelji, ker se s tem zadovoljijo tudi njihova pričakovanja in s čimer se doseže še dodatna usklajenost v poučevanju. Tekom celotnega procesa se intenzivno komunicira tudi z učenčevimi starši, ki tudi sami dobijo podporo in smernice za delo. Tutor Doctor s takšnim obsežnim in hkrati individualiziranim pristopom dosega odlične rezultate v dodatnem poučevanju, s čimer stranke naredi dovzetnejše za nadaljnje šolanje in bolj uspešno kariero.
Tutor Doctor je bil ustanovljen leta 2000 v Kanadi, kot alternativa obstoječim konceptom "skupinskega poučevanja". Podjetje je, s ponujanjem edinstvenega koncepta poučevanja "ena-na-ena", doseglo hitro rast, ki ga je leta 2003 pripeljala do vzpostavitve franšiznega modela, takoj za tem pa tudi mednarodne ekspanzije.
Podjetje danes posluje v ZDA, Kanadi, Latinski Ameriki, na Srednjem in Bližnjem Vzhodu, v Afriki in Evropi (trenutno v Angliji in na Irskem). Nameravajo se še naprej širiti, še posebno v tiste dele sveta, kjer je dodatni pouk del družbene tradicije. Upoštevajoč, da trg dodatnega poučevanja, zaradi intenzivnih sprememb skozi katere so šli in še vedno gredo šolski sistemi, močno raste tudi v naši regiji in če vzamemo v obzir navado obiskovanja dopolnilnih učnih ur, kot tudi neurejenost, ki vlada na tem trgu – ne bi bilo nič presenetljivega, če bi v doglednem času koncept Tutor Docotr videli tudi na teh prostorih!
Za več informacij o tej franšizi izpolnite spodnji OBRAZEC.
Preberite članke
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Franšiza Maple Bear je poslovna priložnost za obstoječe zasebne vrtce in osnovne šole, ki želijo biti boljši od konkurence in ponuditi pravo angleško delujočo in sodobno priznano metodologijo poučevanja tako za domače, kot tuje družine.
“Šola hitrega branja in modrega učenja” začenja poslovati v Sloveniji. Za to tržišče je podpisan dogovor o master franšizi.
Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.
Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Zanimivosti na forumu
Franšiza šola za 21. stoletje
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Hitro branje in pametno poslovanje
https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-krema-za-roke-45
Hitro branje in pametno poslovanje
Hitro branje je veščina, ki omogoča učinkovito prebiranje besedila in hitro dojemanje informacij. Ta veščina je lahko koristna v poslovnem okolju, kjer je pomembno hitro...