Kaj je to franšiza?

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Osnovna sredstva in 500 evrov

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.

Jasna vizija

Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.

Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.

Prva računovodska franšiza

Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.

Kaj je Discovery Day?

Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.

Prilagojeno za pogumne

CIPO&Baxx načrtuje vstop v Slovenijo in išče franšizne partnerje.

IKA – franšiza, ki polepša otroštvo

Jovana Drakulić, ustanoviteljica IKA z več kot 20-letnimi izkušnjami, je ustvarila vrtec, ki združuje znanje in ljubezen, zdaj pa koncept širi kot franšizo.

Definicija franšizinga

Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.

Verbatoria širi franšizno družino

Verbatoria nezadržno širi svojo franšizno družino v Evropi - na zemljevidu je nov partner iz Poljske. Podjetje je sodelovalo tudi na sejmu "Frankfurt Franchise Expo 2024".

Prednosti franšize

Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti

Izobraževanje z razliko

Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.

Ideja vredna kopiranja

Kako je Printbox prinesel revolucijo v storitvah kopiranja, skeniranja in tiskanja, kaj vse so dosegli do sedaj in kaj nameravajo v prihodnosti, nam bo povedal Luka Jarc.

Širjenje znanja brez meja

»Šola hitrega branja in modrega učenja« je eden redkih domačih franšiznih sistemov, ki že vrsto let uspešno kljubuje vsem izzivom in stalno raste.

Zgledne franšize

Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.

NYC BAGEL franšiza, ki diši po uspehu

Newyorški bagel s sarajevsko dušo: kako je zakonski par zagnal uspešen posel in zdaj ponuja franšizo vsem, ki si želijo avtentično blagovno znamko v svojem mestu.

Gledamo v prihodnost

Kaj vse so dosegli v letošnjem letu, k čemu težijo, kot tudi po čem se Skinial razlikuje od drugih sistemov za odstranjevanje tetovaž, govori lastnik koncepta Klaus Bode.

V Burger King-u kraljuje franšiza

Burger King je skoraj vse restavracije, ki si jih je lastil, prodal franšizijem. Kako donosna je strategija McDonald’s-ovega največjega tekmeca?

Izziv, ki motivira

Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.

Spar širi partnersko mrežo

Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.

Indijski koncept osvojil regijo

Brainobrain, program razvoja intelektualnih in življenjskih sposobnosti in veščin pri otrocih, od leta 2010 razvija franšizno mrežo v državah jadranske regije. Do zdaj so odprli 43 centrov.

Enostavno s Semilac-om

Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

Denny’s prihaja v Evropo

Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.

Kreativno izobraževanje s pomočjo franšize

Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.

S čevlji v vsak kraj

S širitvijo Pekovih poslovalnic preko manjših poslovalnic, ki bodo v lasti in upravljanju malih podjetnikov, bomo kmalu dobili v vsakem manjšem kraju trgovino s čevlji, tako kot je to bilo nekoč.

Posel za neumorne

Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.

Dobrodošli na suši

Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.

Franšizne asociacije

Cilj franšiznih asociacij je popularizacija in promocija franšizinga ter delo na regulaciji in implementaciji splošno sprejetih etičnih standardov franšizinga. V večini držav z razvitim franšiznim trgom je velika večina podjetij franšizodajalcev včlanjeno v nacionalne franšizne asociacije.

Luksuz brez konkurence

Miloš Nešić upravlja na Češkem specializirani portal Luxuspraha.cz, ki uspešno posluje v okviru franšize Mini Studio Publishing Group.

Zdravo in zabavno

Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.