CityPal
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
CityPal je platforma, preko katere domačini turistom predstavljajo najboljše iz svojega mesta s pomočjo natisnjenih mestnih zemljevidov, spletnih mest in mobilnih aplikacij CityPal.
CityPal ponuja informacije, kot so kje dobro jesti, kje spiti dobro kavo, katere restavracije obiskati, nočne klube in druge bare, katere dogodke obiskati, katere storitve boste morda potrebovali na poti (avtomehanik, zobozdravnik, frizer in podobno) .
Toda v primerjavi z drugimi podobnimi turističnimi projekti ima CityPal eno posebnost in to je, da predstavlja majhno zbirko preverjenih priporočil, ki jih ponujajo navdušeni domačini.
Današnji gost namreč išče pristnost in ga manj zanimajo strokovna priporočila turističnih delavcev. Precej raje sliši nasvet nekoga "iz resničnega življenja", nekoga, s katerim se lahko poistoveti, ki živi v tem mestu in najbolje ve, kam gre, da bi destinacijo doživljal na pravi način.
Tu stopiš na oder, saj si ta navdušen domačin, ki gostom vašega mesta, ki si želijo pristnih doživetij, deli nasvete!
Lastne poslovne enote
2, Zagreb in Pulj
Franšize enote
2 (Rijeka, Opatija)
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
Zagotavljamo vam:
- Izobraževanje in pomoč pri prodaji
- Izobraževanje poslovnega upravljanja
- Pravna pomoč in materiali / pogodbe
- Storitve oblikovanja in oblikovanja letakov
- Lektoriranje besedil v angleščini
- Objave na www.citypal.me in mobilni aplikaciji
Ocenjena skupna vrednost naložb
Investicija se povrne že v prvi sezoni.
- Vhodna investicija: 2.500 evrov
- Celotna investicija: 3.500 evrov
- Potreben čas od podpisa pogodbe do začetka uporabe franšize: en mesec
- Licenčnina za franšizo: 10%
Osnovne sistemske zahteve
Pogoj je, da licenca za mesto, ki vas zanima, ni prodana, prednost pa imajo tisti, ki imajo izkušnje s prodajo, so turistični vodniki ali so komercialni popotniki v sektorju HORECA, zato poznajo veliko restavracij in lastniki kavarn.
Informacije o franšizorju
Kontaktna oseba za kandidate
Željko Gobac
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.
Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Fly Fly Travel je pred kratkim v svojo prodajno mrežo dodal še eno poslovalnico – konec februarja je bila v Valjevu odprta franšiza te turistične agencije.
29. Januarja je v Reki začel poslovati franšizni sistem Fly Fly Travel. V obdobju, ki sledi, načrtujejo širitev franšizne mreže po celtnem Hrvaškem ozemlju.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Poljska hotelska skupina Orbis je postala nosilec master franšize francoske verige Accor za področje Srednje Evrope. Orbis je dobil pravice za razvoj mreže tudi v naši regiji.
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.