Še ena blagovna znamka AccorHotels v regiji
To bo še ena luksuzna blagovna znamka AccorHotels v Bosni in Hercegovini. Potem, ko je v začetku leta 2017 potrjena gradnja hotela MGallery by Sofitel v Tarčinu pri Sarajevu, je francoska skupina AccorHotels aprila podpisala še franšizno pogodbo s skupino Al Shiddi Inernational, ki bo v glavnem mestu Bosne in Hercegovine odprla hotel pod blagovno znamko Swissôtel.
- To je vznemirljiv vstop blagovne znamke Swissôtel na novo tržišče in perfekten dodatek k našem portfelju destinacij po celi Evropi - je izjavil Duncan O’Rourke, COO luksuznih blagovnih znamk AccorHotels za področje Evrope.
Swissôtel je veriga luksuznih hotelov s 5+ zvezdicami, v portfelju francoske skupine pa se nahaja od lanskega leta.
Kot navajajo v sporočilu skupine, naj bi se hotel v Sarajevu odprl na začetku leta 2018. Umeščen bo v bližini stavbe Sveta ministrov BiH, v sklopu poslovnega centra Sarajevo City Center, katerega dnevno obišče 30000 obiskovalcev. Hotel bo imel 218 prostranih sob, zasebni klub, tri restavracije, Pürovel Spa & Sport center, pa tudi kongresni prostor, ki bo obsegal 500 kvadratnih metrov. S to investicijo se bo odprlo 200 direktnih in 400 indirektnih novih delovnih mest.
Kot prejemnik franšize, bo s projektom upravljala skupina AlShiddi International iz Riada, ki je eno od vidnih investicijskih podjetij v Saudski Arabiji, z velikim portfeljem lokalnih in globalnih investicij na področju finančnih storitev, nepremičnin, kmetijstva, proizvodnje, industrije in maloprodaje.
Z več kot 4000 hoteli in 570000 sobami je francoski AccorHotels ne samo največja evropski, ampak tudi eden od največjih svetovnih hotelskih operaterjev. Prisoten je v 92 državah in je prepoznaven po raznovrstnih hotelskih blagovnih znamkah, v vseh kategorijah – od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels se na svetovnih trgih širi skozi več kanalov in strategij: z neposredno prisotnostjo (odpiranjem lastnih hotelov), pogodbami o upravljanju, pa tudi s franšiznimi pogodbami oziroma s podeljevanjem franšize, ki je vedno bolj uveljavljena strategija. Skupina išče potencialne partnerje in prejemnike franšize tudi v Sloveniji.
Preberite članke
Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
Fly Fly Travel je pred kratkim v svojo prodajno mrežo dodal še eno poslovalnico – konec februarja je bila v Valjevu odprta franšiza te turistične agencije.
29. Januarja je v Reki začel poslovati franšizni sistem Fly Fly Travel. V obdobju, ki sledi, načrtujejo širitev franšizne mreže po celtnem Hrvaškem ozemlju.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.