Še ena blagovna znamka AccorHotels v regiji

To bo še ena luksuzna blagovna znamka AccorHotels v Bosni in Hercegovini. Potem, ko je v začetku leta 2017 potrjena gradnja hotela MGallery by Sofitel v Tarčinu pri Sarajevu, je francoska skupina AccorHotels aprila podpisala še franšizno pogodbo s skupino Al Shiddi Inernational, ki bo v glavnem mestu Bosne in Hercegovine odprla hotel pod blagovno znamko Swissôtel.
- To je vznemirljiv vstop blagovne znamke Swissôtel na novo tržišče in perfekten dodatek k našem portfelju destinacij po celi Evropi - je izjavil Duncan O’Rourke, COO luksuznih blagovnih znamk AccorHotels za področje Evrope.
Swissôtel je veriga luksuznih hotelov s 5+ zvezdicami, v portfelju francoske skupine pa se nahaja od lanskega leta.
Kot navajajo v sporočilu skupine, naj bi se hotel v Sarajevu odprl na začetku leta 2018. Umeščen bo v bližini stavbe Sveta ministrov BiH, v sklopu poslovnega centra Sarajevo City Center, katerega dnevno obišče 30000 obiskovalcev. Hotel bo imel 218 prostranih sob, zasebni klub, tri restavracije, Pürovel Spa & Sport center, pa tudi kongresni prostor, ki bo obsegal 500 kvadratnih metrov. S to investicijo se bo odprlo 200 direktnih in 400 indirektnih novih delovnih mest.
Kot prejemnik franšize, bo s projektom upravljala skupina AlShiddi International iz Riada, ki je eno od vidnih investicijskih podjetij v Saudski Arabiji, z velikim portfeljem lokalnih in globalnih investicij na področju finančnih storitev, nepremičnin, kmetijstva, proizvodnje, industrije in maloprodaje.
Z več kot 4000 hoteli in 570000 sobami je francoski AccorHotels ne samo največja evropski, ampak tudi eden od največjih svetovnih hotelskih operaterjev. Prisoten je v 92 državah in je prepoznaven po raznovrstnih hotelskih blagovnih znamkah, v vseh kategorijah – od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels se na svetovnih trgih širi skozi več kanalov in strategij: z neposredno prisotnostjo (odpiranjem lastnih hotelov), pogodbami o upravljanju, pa tudi s franšiznimi pogodbami oziroma s podeljevanjem franšize, ki je vedno bolj uveljavljena strategija. Skupina išče potencialne partnerje in prejemnike franšize tudi v Sloveniji.
Preberite članke

Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
Fly Fly Travel je pred kratkim v svojo prodajno mrežo dodal še eno poslovalnico – konec februarja je bila v Valjevu odprta franšiza te turistične agencije.
29. Januarja je v Reki začel poslovati franšizni sistem Fly Fly Travel. V obdobju, ki sledi, načrtujejo širitev franšizne mreže po celtnem Hrvaškem ozemlju.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Najbolj brano

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
V Bosni in Hercegovini je bila odprta prva franšizna trgovina nemške modne blagovne znamke s.Oliver.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.