Fly Fly Travel širi mrežo v Srbiji

Po tem, ko je Fly Fly Travel, turistična agencija prepoznavna po prodaji letalskih vozovnic in aranžmajev, razširil svoje poslovanje na Hrvaško, so odprli še eno poslovalnico v Srbiji. Zadnji dan februarja je začela poslovati franšiza v Valjevu.
Prejemnik franšize je podjetnik Slobodan Beljić, ki je v preteklih sedmih letih nabiral izkušnje v turizmu, predvsem skozi delo v turističnih agencijah. "Odločil sem se za franšizo Fly Fly Travel, ker govorimo o prepoznavni blagovni znamki. Ne glede na veliko število turističnih agencij se ljudje v manjših mestih, kot je Valjevo, pogosto odločajo za najbolj znano blagovno znamko, ki jim vliva zaupanje in varnost" - Beljić pojasnjuje zakaj je izbral to franšizo in dodaja, da mu največ pomeni pravočasna podpora pri delu od dajalca franšize.
Jelena Ristić, ki je zadolžena za širitev franšizne mreže v podjetju Fly Fly Travel, pravi, da so zadovoljni z dosedanjim razvojem franšizne mreže. "V naslednjem mesecu načrtujemo otvoritev še ene franšizne enote na ozemlju Srbije. Poleg tega že dobivamo povpraševanja zainteresiranih za franšizo iz Hrvaške, po novem pa tudi iz Slovenije" - pravi Ristić.
Preberite članke

Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
29. Januarja je v Reki začel poslovati franšizni sistem Fly Fly Travel. V obdobju, ki sledi, načrtujejo širitev franšizne mreže po celtnem Hrvaškem ozemlju.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Najbolj brano

Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.