Nova pridobitev za tretje življenjsko obdobje
Pod blagovno znamko World Senior Card (WSC) se razvija mednarodni program popustov, ki je zasnovan in namenjen izključno ljudem, starejšim od 55 let. To je populacija, ki predstavlja že eno tretjino prebivalstva v Evropi, kar programu Senior Agency povečuje pomen. Program popustov obsega široko paleto izdelkov in storitev in skuša ugoditi vse večjemu številu starejših potrošnikov.
- Ideja je najprej zaživela na Češkem kot pilotni projekt. Naša ambicija je v naslednjih dveh letih upejati našo franšizo World Senior Card na čim več evropskih trgov - pravi Ladislav Jirouš, vodja za razvoj franšizne mreže v družbi Senior Agency.
Prejemnike master franšize podjetje išče v Srbiji, na Hrvaškem in v Sloveniji. – V naši razvojni strategiji si želimo najprej najti ustrezne prejemnike master franšiz, ki bi bili sposobni razviti mrežo prodajno-storitvenih enot na lokalnem trgu. To seveda vključuje iskanje novih partnerjev, bodočih lastnikov posameznih franšiznih enot - dodaja Jirouš.
Prejemnik master franšize programa World Senior Card bo prejel ekskluzivno pravico za celotno regijo, z eno od glavnih nalog ustvariti široko mrežo podjetnikov, ki bi bili upokojencem pripravljeni ponuditi popust.
World Senior Card ima svoje prodajno-storitvene enote praktično v vseh delih Češke, tudi v manjših mestih. Franšizno mrežo so uspešno razvili tudi na Slovaškem, v Grčiji in na Cipru. Prejemniki franšize ne plačajo začetnega franšiznega nadomestila, medtem ko se redno nadomestilo uravnava s sporazumom, ki upošteva lokalne tržne razmere. - World Senior Card ustvarja dobiček s sodelovanjem s podjetniki, ki so pripravljeni vstopiti v program popustov. Naša velika prednost je možnost uporabe kartice popustov tako doma, kot v tujini. Podjetniki, ki so člani omrežja, so dolžni sprejemati kartice, neglede na državo izdaje - pojasnjuje Ladislav Jirouš.
Za dodatne informacije o franšiznem sistemu World Senior Card si oglejte naš Katalog franšiz.
Preberite članke
Ko se je odprla prva pekarna za pse v Sloveniji, je bila to prava senzacija. Lastnica koncepta Nastja Verdnik je hitro razvila in ponudila svojo prvo franšizo.
Kako poslujejo samopostrežne pralnice perila, kako privlačen je ta posel za ljudi ter koliko se lahko zasluži, govori lastnik hrvaškega podjetja Beli svet (Bijeli svijet) Mario Martinek.
Haircut Express je, kot sugerira že samo ime, frizerski salon za hitro striženje. Koncept izvira iz Ukrajine, s širjenjem izven matičnega trga pa začenjajo z udeležbo na Sejmu franšiz v Varšavi.
Slovensko podjetje Ekosen, ki je specializirano za prodajo in momtažo varčnih grelnih panelov, se pripravlja s franšizo osvojiti vsaj deset novih tržišč.
Green Motion, eokološko usmerjena rent-a-car franšiza, po Srbiji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini, vstopa tudi na slovensko tržišče.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut