Uspešno leto za Portugalsko
Portugalska družba GrupoConcept, lastnik franšizne verige salonov za trajno odstranjevanje dlak DepilConcept in verige salonov za nego telesa BodyConcept, je imel ta mesec dober razlog za praznovanje. V začetku aprila je družba praznovala deveto obletnico poslovanja in slovesnosti se je udeležilo več kot 250 prejemnikov BodyConcept in DepilConcept franšize. Ob tej priložnosti so bile najboljšim franšiznim partnerjem podeljene letne nagrade za izjemne poslovne dosežke, ki so jih dosegli v prejšnjem letu.
- To je bila v resnici idealna priložnost za praznovanje, ker je ena izmed poslovalnic BodyConcepta prvič dosegla mesečni promet, ki presega 50.000,00 €. Pa še to, da sta oba naša franšizna koncepta zabeležila rekordno rast prometa - so dejali predstavniki družbe.
Po uradnih podatkih, v letu 2013. se je promet v franšiznih salonih BodyConcepta povečal za 21 odstotkov, medtem ko je samo v prvem četrtletju leta 2014. zrastel za 31 odstotkov. Prihodek od prodaje v lanskem letu v franšiznih salonih DepilConcepta je bil višji za 3,5 odstotkov. V prvem četrtletju 2014 se je povečal za 18 odstotkov. - To so za podjetje odlični rezultati! Potrjujejo, da sta oba naša koncepta dobro sprejeta na trgih, kjer smo prisotni, in smo prepričani, da potrjujejo moč in kakovost konceptov, ki jih razvijamo - pravijo predstavniki GrupoConcepta.
V zadnjih devetih letih je podjetje uspelo predstaviti svoje blagovne znamke na treh kontinentih – poleg Portugalske, imajo franšizne salone še v Braziliji, Zelenortskih otokih, na Poljskem, Portugalskem, v Švici, na Češkem in Slovaškem. Prejemnike franšize podjetje zdaj išče tudi v državah regije kot so - Hrvaška, Srbija, Slovenija in druge države nekdanje Jugoslavije.
- Predvsem pa smo ponosni ker je eden od prejemnikov naše BodyConcept franšize nominiran za mednarodno nagrado "Najboljši prejemnik franšize na svetu", ki se dodeljuje v Firencah v Italiji. In ne samo to. BodyConcept je edina tuja blagovna znamka, ki je prišla v ožji izbor za nagrado Franchise Marketing Awards, ki se podeljuje v Londonu. Bili smo nominirani v kategoriji za najboljšo marketinško podporo za prejemnike franšize. Upamo, da bo to odlična referenca za vse podjetnike, ki razmišljajo, da bi se pridružili naši franšizni družini – pravijo v družbi.
Več informacij o franšiznem sistemu DepilConcept in BodyConcept poiščite v našem Katalogu franšiz.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Portugalski franšizni blagovni znamki Body Concept in Depil Concept osvajata nova evropska tržišča. Prejemnike franšize iščeta tudi v naši regiji.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.