Prilagojeno za pogumne

V Sloveniji se bo CIPO&Baxx širil prek franšiznih ali »multribrend« trgovin, oziroma »franšiznih kornerjev«.
Torek
22.04.2014
CIPO&Baxx načrtuje vstop v Slovenijo in išče franšizne partnerje.
 

CIPO&Baxx se je s svojo ekstravagantno linijo oblačil živahnih barv in nenavadnih kosov pojavil na trgu v letu 1996. In danes je to znana mednarodna blagovna znamka. - Naša modna linija je namenjena ženskam in moškim, ki želijo poudariti svojo individualnost in bi se radi po videzu izločili iz množice - pravi Erdal Celik, regionalni direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo. Podjetje CIPO&Baxx ima zelo razširjeno franšizno mrežo na 42 lokacijah, na Poljskem in nekoliko stotin v Avstraliji, Franciji, Italiji, Južni Afriki, na Madžarskem, Nizozemskem, v Nemčiji, Rusiji, Španiji, na Švedskem, v Turčiji in Združenih državah Amerike.

Najbolj znan je CIPO&Baxx na Poljskem - zahvaljujoč podjetju Yilba Tekstil, ki je zadolženo za razvoj blagovne znamke na vseh trgih srednje, vzhodne in jugovzhodne Evrope. Podjetje je na Poljskem v petih letih poslovanja razvilo mrežo franšiznih trgovin, ki so v vseh večjih mestih in ima zdaj več kot 60 podružnic. Letos pravijo, da so na vrsti manjša mesta.

Po uspešnih izkušnjah na Poljskem trgu, družba Yilba Tekstil načrtuje tudi to blagovno znamko prenesti tudi v druge  države v regiji in išče franšizne partnerje v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Črni gori in Makedoniji.

Podjetniki, ki bi radi odprli trgovino pod blagovno znamko CIPO&Baxx, morajo zagotoviti prostor 50 do 100 kvadratnih metrov, najboljše v prometnih območjih - v velikih mestih se priporoča v nakupovalnih centrih, v manjših mestih pa na glavnih ali prometnih ulicah. V procesu pridobivanja lokacije , lahko partner računa na nasvete franšizorja. Za začetek dela in oskrbo trgovine z blagom je potrebno vsaj 10.000 €. Zelo pomembno je dejstvo, da franšizor ne zaračunava štartne ali redne franšize pristojbine.

- Partnerji bodo prejeli brezplačne promocijske materiale in tudi pomagali bomo organizirati oglaševalske kampanje na bilbordih in v popularnih revijah - pravi Erdal Celik, regionalni vodja zadolžen za razvoj franšizne mreže. - Naši izdelki so oblikovani za ženske in moške, ki želijo slediti najnovejšim trendom in se trudimo, da bi naše obleke prvi promovirali stilisti in umetniki, ki sodelujejo v televizijskih programih z velikim občinstvom - pravi Erdal Celik.


Zanimivosti na forumu