Verbatoria širi franšizno družino
Ko sta aprila 2021 v Sarajevu odprla Verbatorio, center za nevrometrično testiranje, določanje koeficienta talenta in poklicno usmerjanje, sta si dva prijatelja in poslovna partnerja zadala cilj, ponuditi nekaj povsem novega na trgu.
– Želela sva pomagati otrokom in staršem ter poslati pomembno sporočilo: ne dovolite, da vam uide mali Einstein – pravi Kenan Begić, eden izmed lastnikov SolutionLAB-a, podjetja, odgovornega za projekt Verbatoria v regiji.
V dobrih treh letih se je Verbatoria razširila v več kot 20 držav, kjer delujejo centri za nevrometrično testiranje in analizo prirojenih talentov posameznika.
Edinstvenost Verbatorie je v procesu testiranja in interpretacije poročil. Metoda temelji na uporabi nevrofeedback metodologije in posebne tehnologije, ki meri zgolj razmišljanje udeležencev (nevrofeedback) neposredno pri viru, še preden posamezniki izrazijo svoje misli.
Udeleženci se torej ne ocenjujejo na podlagi svojih odgovorov, saj obstaja tveganje, da bodo povedali tisto, kar spraševalec želi slišati - bodisi zaradi nelagodja ali ker ne čutijo potrebe, da bi izrazili svoje pravo mnenje. Pridobljeni rezultati, so v takem primeru lahko nepomembni ali nezanesljivi.
Navedeno dejstvo je ključna značilnost, ki Verbatorio loči od drugih testov za ugotavljanje človekovih potencialov in talentov.
Večina testiranih oseb z orodjem Verbatoria sicer predstavljajo otroci in najstniki, vendar je sistem namenjen tudi odraslim, predvsem zaposlenim, ki želijo bolje razumeti ali najti svoje mesto v t. i. DNK-ju podjetja.
Verbatoria premika meje in se širi
Verbatoria se širi z vstopanjem novih partnerjev po Evropi. Naša najnovejša pridobitev je širitev franšize tudi na Poljsko. Za širitev naše družine si bomo prizadevali tudi v prihodnje in v bližnji prihodnosti upamo na zastopanost franšize Verbatoria v večini evropskih držav. Ugotavljamo namreč rastoče zanimanje in potrebo po uveljavljanju koncepta v praksi, kar se je potrdilo konec leta 2024, z uspešno predstavitvijo Verbatorie na sejmu "Frankfurt Franchise Expo 2024". Na sejmu smo sodelovali od 7. do 9. novembra ter predstavili Verbatoria tehnologijo in metodologijo nemškemu trgu, pojasnjuje Kenan Begić.
Po njegovih besedah je njihov razstavni prostor obiskalo veliko število obiskovalcev iz Nemčije, kot tudi iz drugih evropskih držav (Estonija, Finska, Romunija in Francija …), ki so pokazali velik interes za franšizo.
Nekaj obiskovalcev je že izrazilo potencialno zainteresiranost za odprtje Verbatoria centra v Nemčiji, zato kmalu pričakujemo nove partnerje na tem velikem trgu in tudi od drugod.
Franšiza Verbatoria je bila ocenjena kot "new wave to come" (novi val, ki prihaja), pri čemer je bila izpostavljeno področje uporabe metode nevrofeedback-a in edinstvena Verbatoria tehnologija, še dodaja Begić.
Ena izmed glavnih prednosti Verbatorie za prejemnike franšize je ta, da za zagon posla in odprtje centra niso potrebna velika začetna vlaganja, prav tako pa so tudi redni mesečni stroški nizki. Poleg tega gre za enkratno investicijo - franšizna licenca je namreč doživljenjska, zaključuje Begić.

Preberite članke

Ko se je odprla prva pekarna za pse v Sloveniji, je bila to prava senzacija. Lastnica koncepta Nastja Verdnik je hitro razvila in ponudila svojo prvo franšizo.
Kako poslujejo samopostrežne pralnice perila, kako privlačen je ta posel za ljudi ter koliko se lahko zasluži, govori lastnik hrvaškega podjetja Beli svet (Bijeli svijet) Mario Martinek.
Haircut Express je, kot sugerira že samo ime, frizerski salon za hitro striženje. Koncept izvira iz Ukrajine, s širjenjem izven matičnega trga pa začenjajo z udeležbo na Sejmu franšiz v Varšavi.
Slovensko podjetje Ekosen, ki je specializirano za prodajo in momtažo varčnih grelnih panelov, se pripravlja s franšizo osvojiti vsaj deset novih tržišč.
Green Motion, eokološko usmerjena rent-a-car franšiza, po Srbiji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini, vstopa tudi na slovensko tržišče.
Najbolj brano

Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.