Uspešno leto za Conte of Florence
Podjetje Velvet sport iz Srbije je leta 2014 postalo prejemnik master franšize italijanske blagovne znamke Conte of Florence za vse države bivše Jugoslavije. Prve franšizne poslovalnice v Beogradu in Novem sadu je podjetje odprlo samo, širjenje poslovanja pa se je nadaljevalo tekom preteklega leta. Direktorica podjetja Velvet sport Sanja Đorđević si je že na začetku postavila cilj razširiti franšizno mrežo. Podjetje Velvet sport je v preteklem letu odprlo še tretjo poslovalnico v Srbiji na Kopaoniku. Poleg tega so našli še dva franšizojemalca izven Srbije. Sredi leta je bila najprej odprta franšizna poslovalnica v Budvi v trgovskem centru TQ Plaza. Prejemnik franšize za področje Budve je podjetje Time Marine. Konec oktobra 2015 je z delom pričela še poslovalnica v Ljubljani, prejemnik franšize za to mesto pa je podjetje Taurus.
- Lansko leto je bilo poslovanje boljše kot leto 2014, tako da postopoma napredujemo. Blagovna znamka Conte of Florence obstaja od leta 1952, ima zelo dolgo tradicijo in verjamemo v njen uspeh tudi na teh prostorih. To blagovno znamko nameravamo skozi franšize še naprej širiti v vseh državah bivše Jugoslavije - pravi Sanja Đorđević.
Oblačila te blagovne znamke so namenjena predvsem starejšim od 16 let, kolekcije pa vsebujejo linije za smučanje, golf in jadranje. Odlikujejo se s širokim spektrom barv, modelov in materialov.
Preberite članke
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.