Pod imenom blagovne znamke “Dve šmizle” posluje več kot 40 franšiznih poslovalnic in prodajnih mest v Srbiji, Črni gori, Makedoniji in Bosni. Lastnica podjetja Milica Gavrilović pravi, da zanimanje za franšizo ne pojenja.
– Ljudje se počutijo bolj sigurne, če začenjajo svoj posel v okviru franšize, ker je tveganje manjše, dobijo pa potrebno znanje za začetek in uspešno vodenje posla – pojasnjuje gospa Gavrilović.
Investicija, potrebna za odprtje franšizne poslovalnice "Dve šmizle" znaša okrog 10.000,00 €, za odprtje t.i. "kornerja" pa znatno manj. Franšiza te blagovne znamke je dostopna in poceni – prispevkov ni, obvezna sta le nabava izdelkov pri franšizodajalcu in reklamiranje izdelkov na lokalnem nivoju. – Globalni marketing je naša investicija, franšizij pa je dolžan reklamirati izdelke še posebno pred prazniki, kot so Božič, Novo leto, Dan žena, Valentinovo, mature itd. – pravi gospa Gavrilović.
Čeprav se ljudje v času krize odrekajo marsičesa, lastnica "Dve šmizle" poudarja, da ima njihov nakit to prednost, da je cenejši od vsake konfekcije. - Ženska morda ne bo imela dovolj denarja za novo obleko, kupila pa bo novo ogrlico in bo stara obleka izgledala popolnoma drugače – pravi gospa Gavrilović.
Franšizojemalci morajo imeti lokal na dobri lokaciji, velik med 15 in 25 kvadratnih metrov. Franšizna poslovalnica mora izgledati točno tako, kot predpišemo mi. Imamo standarde, ki točno določajo izgled interjerja, ki kot pravi gospa Gavrilović, ne zahteva kakšnega velikega denarnega vložka, izgleda pa poslovalnica res lepo in prijetno.
- Prvo nabavo izdelkov in asortiman svetujemo mi. Določimo koliko in kakšnega nakita je treba naročiti, usposabljamo prodajalke, kako se nakit prodaja, kako se ga razstavlja, kam se postavi police itd. – pojasnjuje.
Družba se razvija od leta 2002, ko se je začela ukvarjati z izdelovanjem in prodajo modnega nakita in tudi s prodajo elementov Swarowski, kakor tudi repro materiala za izdelovanje bižuterije. Družba izdeluje modni nakit, uvažamo le to, česar sami ne moremo izdelati. - Z našim timom oblikovalcev stalno delamo nekaj novega, a nikoli v velikih serijah – pravi gospa Gavrilović.
Preberite članke
Čeprav majhen a neizogiben znak pozornosti, so voščilnice pravzaprav velik posel. To potrjuje tudi švedsko podjetje Card Group s prodajno mrežo v kar 45 državah. Franšizo zdaj želijo razviti tudi v Sloveniji.
Pred nekaj meseci je Brosh iz Novega Sada ponudil franšizo. Nedavno so dobili prvo franšizno enoto na jugu Srbije v Leskovcu.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Pri izbiri partnerjev iščemo predvsem resnost in predanost poslu, pravi Milica Gavrilović, lastnica franšiznega koncepta "Dve šmizle"
Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Najslavnejša in največja svetovna veriga picerij Pizza Hut namerava vstopiti na slovensko tržišče!