Računajo na partnerje

Vstop na tuji trg za Unijo ni prišel nepričakovano. Slovensko računovodsko podjetje ima v tem segmentu pravzaprav bogate izkušnje saj je edina računovodska hiša iz te regije, ki ji je uspelo svoje usluge ponuditi v dodatne štiri države – poslovalnice ima tudi v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Avstriji in na Hrvaškem. Kot napovedujejo, je otvoritev pisarne na Poljskem samo začetek mednarodnega razvoja.
Pri tem podvigu bo njihov partner poljsko računovodsko podjetje, ki ima že močno pozicijo na trgu in dolgoletne izkušnje pri delu z velikimi korporacijami, pa tudi z malimi in srednjimi podjetji. Unija bo, enako kot v Bosni in Hercegovini in Avstriji, na novem trgu nastopila kot joint-venture (skupno vlaganje) s poljskim partnerjem.
Na Poljskem je trg računovodskih storitev eden od največjih in najhitreje rastočih. Kot navaja Poročilo o računovodskih storitvah, ki ga je leta 2013 objavila Fundacija za razvoj poslovanja Starter, je trg dosegel vrednost okoli 1,2 milijarde evrov (5 milijard zlotov). Isti vir ocenjuje, da obstaja več kot 45000 računovodskih agencij, ki ponujajo storitve več kot dvema milijonoma podjetij. Unija načrtuje izkoristiti to razdrobljenost na trgu, ki, enako kot v večini držav kjer že posluje, otežuje preboj lokalnih igralcev in pridobivanje velikih strank.
Poljsko partnersko podjetje bo integrirano v mednarodno mrežo Unijinih poslovalnic, kar pomeni, da bo ponujalo storitve na domačem in mednarodnem nivoju - tako poljskim podjetjem , ki načrtujejo razvoj svojega poslovanja v tujino, kot tudi tujim podjetjem, ki poslujejo na Poljskem.
Poljska poslovalnica Unije bo dobila enega najmodernejših IT sistemov, ki je prilagojen najvišjim standardom Evropske unije, partnerji pa lahko računajo na stalno in celovito podporo Unije – usposabljanja, izmenjavo znanja, nasvete in pomoč pri vse aspektih poslovanja (upravljanje s stroški in človeškimi viri,…).
Od poljskega partnerja pričakujejo, da svoje storitve prilagodi zakonom, pravilom poslovanja in pogojem na lokalnem trgu. Poleg tega, bodo partnerji zadolženi tudi za prihodnji razvoj podjetja na Poljskem – pridobivanje strank, izvajanje storitev v skladu s standardi Evropske unije in odpiranje poslovnih enot.
Unija v tem trenutku sodeluje s približno 900 podjetji v petih državah v katerih posluje.
Preberite članke

Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.
Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaga podjetjem ter kakšno je zanimanje za storitev "rezanja stroškov" v regiji, nam odkriva Nikola Oršanić, prejemnik ERA franšize
Francoski franšizni sistem Ticket Com, koncept oglaševanja na zadnji strani fiskalnih računov, je poleg Hrvaške od letos začel poslovati tudi v Sloveniji.
Kako je Printbox prinesel revolucijo v storitvah kopiranja, skeniranja in tiskanja, kaj vse so dosegli do sedaj in kaj nameravajo v prihodnosti, nam bo povedal Luka Jarc.
Kako se oglaševalci odzivajo na Ticket Com franšizo, ali obstaja zanimanje za tovrstno poslovanje in kaj najbolj zanima prejemnike franšiz, nam odgovarja Damir Jurković.
Najbolj brano

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.