S skupnimi močmi
Na Češkem se pod imenom Fruitisimo že deset let razvija koncept lokalov za prodajo sladoleda in sveže stisnjenih sokov. Podjetje ima 40 prodajnih mest, najpogosteje pa se nahajajo v trgovskih centrih. Na drugi strani je Naš Grunt, ena od bolj zanimivih, izvorno čeških franšiz, ki pod svojo blagovno znamko združuje mrežo prodajaln domačih prehranskih izdelkov. Te dni se predstavniki obeh podjetij pogajajo o specifični obliki sodelovanja.
Fruitisimo in Naš Grunt naj bi prihodnje leto odprla demo-enoto ozirom trgovino v kateri bi prodajali izdelke obeh podjetij. Tako bodo kupci, poleg sadnih sokov in sladoledov blagovne znamke Fruitisimo, na istem mestu lahko kupili tudi tradicionalne češke izdelke z domačih kmetij, ki jih dobavlja Naš Grunt – mesne izdelke, sire, kruh, med, jajca, sveže sadje in zelenjavo,…
- Ta kombinacija bi potencialno lahko privabila večje število kupcev, kot tudi večje število ljudi, ki bi bili zainteresirani za franšizo, poleg tega pa seveda optimizira tudi stroške najema in ostalih izdatkov…- pravi Jiri Malek, direktor podjetja Naš Grunt. Najavljeni projekt je še vedno v fazi priprave in testiranja. Izdelki Fruitisimo se pravzaprav že prodajajo v nekaterih obstoječih trgovinah Naš Grunt.
V novem projektu bosta obe podjetji kljub simbiozi nadaljevali z delom kot samostojne enote, tisti, ki bodo zainteresirani za tak koncept trgovine, pa bodo morali kupiti franšizi za oba sistema. Koncept pa ni namenjen že obstoječim prejemnikom franšiz. - V teoriji bi naši sedanji prejemniki franšiz lahko dodali bar s Fruitisimo izdelki, žal pa večina trenutno nima dovolj velikega prostora. Ta projekt je namenjen predvsem novim prejemnikom - pojasnjuje Jiri Malek.
Naš grunt ima trenutno 32 lokalov – med katerimi je največ franšiznih. V podjetju razmišljajo tudi o novih trgih. Fruitisimo je letos proslavljal deset let poslovanja.
Članek z našega češkega portala Franchising.cz priredila redakcija.
Preberite članke
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.
Najbolj brano
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.