Kupci na Češkem bodo prihodnje leto v eni poslovalnici lahko kupili sadne sokove in sladolede blagovne znamke Fruitisimo, kot tudi tradicionalne češke izdelke z domačih kmetij, ki jih dobavlja Naš Grunt.
Četrtek
15.01.2015
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
 

Na Češkem se pod imenom Fruitisimo že deset let razvija koncept lokalov za prodajo sladoleda in sveže stisnjenih sokov. Podjetje ima 40 prodajnih mest, najpogosteje pa se nahajajo v trgovskih centrih. Na drugi strani je Naš Grunt, ena od bolj zanimivih, izvorno čeških franšiz, ki pod svojo blagovno znamko združuje mrežo prodajaln domačih prehranskih izdelkov. Te dni se predstavniki obeh podjetij pogajajo o specifični obliki sodelovanja.

Fruitisimo in  Naš Grunt naj bi prihodnje leto odprla demo-enoto ozirom trgovino v kateri bi prodajali izdelke obeh podjetij. Tako bodo kupci, poleg sadnih sokov in sladoledov blagovne znamke Fruitisimo, na istem mestu lahko kupili tudi tradicionalne češke izdelke z domačih kmetij, ki jih dobavlja Naš Grunt – mesne izdelke, sire, kruh, med, jajca, sveže sadje in zelenjavo,…

- Ta kombinacija bi potencialno lahko privabila večje število kupcev, kot tudi večje število ljudi, ki bi bili zainteresirani za franšizo, poleg tega pa seveda optimizira tudi stroške najema in ostalih izdatkov…- pravi Jiri Malek, direktor podjetja Naš Grunt. Najavljeni projekt je še vedno v fazi priprave in testiranja. Izdelki Fruitisimo se pravzaprav že prodajajo v nekaterih obstoječih trgovinah Naš Grunt.

V novem projektu bosta obe podjetji kljub simbiozi nadaljevali z delom kot samostojne enote, tisti, ki bodo zainteresirani za tak koncept trgovine, pa bodo morali kupiti franšizi za oba sistema. Koncept pa ni namenjen že obstoječim prejemnikom franšiz. - V teoriji bi naši sedanji prejemniki franšiz lahko dodali bar s Fruitisimo izdelki, žal pa večina trenutno nima dovolj velikega prostora. Ta projekt je namenjen predvsem novim prejemnikom - pojasnjuje Jiri Malek.

Naš grunt ima trenutno 32 lokalov – med katerimi je največ franšiznih. V podjetju razmišljajo tudi o novih trgih. Fruitisimo je letos proslavljal deset let poslovanja.

Članek z našega češkega portala Franchising.cz priredila redakcija.


Želim več informacij
Želim več informacij
If you see this, leave this form field blank

Najbolj brano

Kaj je to franšiza? /18.06.2014

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Zobozdravstvena oprema in franšiza /06.03.2022

Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

Kreativno izobraževanje s pomočjo franšize /02.03.2022

Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.

Kaj je Discovery Day? /18.09.2013

Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.

Svet poln priložnosti in izzivov /17.01.2015

Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.

Zanimivosti na forumu