Uspešen vulkanizer v regiji
![](https://img.franchising.pl/sr/787/d42/stavkavulcohr.jpg)
Vulco – franšizna veriga vulkanizerskih servisov – uspešno posluje na štirih tržiščih v regiji: Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem in v Makedoniji. Kot smo že pisali, na Hrvaškem posluje 42 prejemnikov franšize, v Srbiji 50, v Makedoniji sedem.
Vodja razvoja maloprodaje v Sloveniji Andrej Vraničar pravi, da trenutno pod blagovno znamko Vulco posluje 44 vulkanizerjev. Nismo pa uspeli dobiti več informacij o sami mreži, saj so pogoji za sodelovanje in vstop v franšizni sistem, kot pojasnuje Vraničar, izključno del dogovora s partnerji.
Kljub temu lahko na uradni spletni strani podjetja Vulco najdemo podatke, da vstop v njihov sistem omogoča najboljše cene za gume blagovnih znamk Goodyear, poleg tega pa tudi ugodne pogodbe o nakupu drugih avtomobilskih delov. Franšizodajalec organizira tudi izobraževanja, reklamne kampanje in podporo na področju marketinga, svetovanje na področju prodaje, kot tudi vse relevantne informacije v zvezi s tržiščem.
Podjetje Vulco je mednarodna franšizna veriga vulkanizerjev v lastništvu koncerna Goodyear. Poleg tega, da servisi pod blagovno znamko Vulco prodajajo pnevmatike blagovnih znamk holdinga in opravljajo vse storitve v zvezi s pnevmatikami, ponujajo tudi popravilo in zamenjavo amortizerjev, nakup rezervnih delov za izpušne in zavorne sisteme, akumulatorjev ter motornega olja.
Vulco je prisoten tudi v državah zahodne Evrope, poleg tega pa še v državah zahodne Afrike – prav tako preko franšize. Ustanovljen je bil leta 1996 v Franciji, kjer ima danes že več kot 200 vulkanizerjev pod to blagovno znamko. Večina med njimi so franšiziji.
Najbolj brano
![](https://img.franchising.pl/sr/533/6eb/start.jpg)
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.