Uspešen vulkanizer v regiji

Vulco – franšizna veriga vulkanizerskih servisov – uspešno posluje na štirih tržiščih v regiji: Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem in v Makedoniji. Kot smo že pisali, na Hrvaškem posluje 42 prejemnikov franšize, v Srbiji 50, v Makedoniji sedem.
Vodja razvoja maloprodaje v Sloveniji Andrej Vraničar pravi, da trenutno pod blagovno znamko Vulco posluje 44 vulkanizerjev. Nismo pa uspeli dobiti več informacij o sami mreži, saj so pogoji za sodelovanje in vstop v franšizni sistem, kot pojasnuje Vraničar, izključno del dogovora s partnerji.
Kljub temu lahko na uradni spletni strani podjetja Vulco najdemo podatke, da vstop v njihov sistem omogoča najboljše cene za gume blagovnih znamk Goodyear, poleg tega pa tudi ugodne pogodbe o nakupu drugih avtomobilskih delov. Franšizodajalec organizira tudi izobraževanja, reklamne kampanje in podporo na področju marketinga, svetovanje na področju prodaje, kot tudi vse relevantne informacije v zvezi s tržiščem.
Podjetje Vulco je mednarodna franšizna veriga vulkanizerjev v lastništvu koncerna Goodyear. Poleg tega, da servisi pod blagovno znamko Vulco prodajajo pnevmatike blagovnih znamk holdinga in opravljajo vse storitve v zvezi s pnevmatikami, ponujajo tudi popravilo in zamenjavo amortizerjev, nakup rezervnih delov za izpušne in zavorne sisteme, akumulatorjev ter motornega olja.
Vulco je prisoten tudi v državah zahodne Evrope, poleg tega pa še v državah zahodne Afrike – prav tako preko franšize. Ustanovljen je bil leta 1996 v Franciji, kjer ima danes že več kot 200 vulkanizerjev pod to blagovno znamko. Večina med njimi so franšiziji.
Najbolj brano

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
V Bosni in Hercegovini je bila odprta prva franšizna trgovina nemške modne blagovne znamke s.Oliver.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.