Franšiza trgovin Second Hand
V prodajalne second hand zadnje čase ne zahajajo le kupci s plitkejšimi žepi. Predvsem odkar sev njih najdejo tudi posamezni kosi oblačil zelo zanih znamk po zelo ugodnih cenah.
Prodaja oblačil „iz druge roke“, je zelo zanimiv posel, kar nam kaže kar nekaj franšiznih sistemov, ki poslujejo v tej panogi. Koncept second hand trgovin z oblačili, je na Madžarskem začela razvijati družba Ír Használtruha. Od leta 2008 uvaža rabljena oblačila iz Velike Britanije in Irske in jih distribuira preko verige svojih poslovalnic. Z rastjo poslovanja, so se leta 2010 odločili, da bodo širili poslovanje s pomočjo franšiz.
Poleg 10 trgovin, ki jih ima družba Ír Használtruha v svojem upravljanju, ima tudi še 24 franšiznih trgovin po vsej Madžarski. – Zadovoljni smo z doseženimi rezultati v preteklih dveh letih glede večanja števila trgovin in glede rasti prometa – pravi Akos Bedo, ustanovitelj in direktor družbe Ír Használtruha.
- Prva polovica letošnjega leta je bila nekoliko negotova, vendar smo uspešno odprli še nekaj novih prodajaln in uspeli predstaviti popolnoma nov koncept Ír Használtruha Outlet trgovine, ki nudi izdelke znanih modnih blagovnih znamk. Trenutno imajo ta koncept le nekatere trgovine, vendar ga bomo uvedli v vse, če se bo pokazal kot uspešen – pravi Bedo.
Zaradi hitre širitve mreže in dobrih poslovnih rezultatov, je podjetje začelo širiti poslovanje tudi izven matične države. Vstopili so na slovaški trg in upajo, da bodo dobili dovolj zainteresiranih partnerjev tudi drugod. – Zanimajo nas trgi v soseščini, kot je Romunija, Srbija, Ukrajina in Slovenija – pravi Bedo. – Prejemnike franšize smo zaenkrat našli le na Slovaškem, vendar se nam je v Romuniji odzvalo veliko zainteresiranih za ta posel – dodaja Bedo.
Majhna investicija in nizki stroški poslovanja gredo na roko podjetnikom, ki bi se radi vključili v franšizni sistem „Irish Second Hand“. – Naš osnovni cilj je, da mi in vsi naši partnerji, poslujemo kot enoten sistem: da imajo vsi partnerji zagotovljen enak sistem distribucije, enoten izgled trgovine, dopolnjevanje zalog, politiko nizkih cen, - vse kar zadovoljuje naše kupce in na koncu prinese dobiček – pravijo v podjetju Ír Használtruha.
Preberite članke
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
V Bosni in Hercegovini je bila odprta prva franšizna trgovina nemške modne blagovne znamke s.Oliver.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut