Navdih za mlade
Lani novembra je Subway že drugič v svoji zgodovini, povabil k sodelovanju mlade in podjetne ljudi k nenavadnemu „svetovnemu izzivu“ (Virtual Subway Global Challenge).
Mladi udeleženci, stari med 18 in 24 let iz več kot 100 držav, so tako lahko preko on line aplikacije virtualno „odprli“ franšizno restavracijo te popularne verige hitre prehrane.
Svojčas je družba Subway objavila v sporočilu za javnost, da želi dati priložnost mladim, da čeprav virtualno, ustanovijo svoje podjetje in začnejo svoj lastni posel ter tako občutijo, kako je biti „sam svoj gospod“. Udeleženci so v šestih tednih, kolikor je trajala ta akcija, opravljali šest nalog, med drugim tudi, kako „zgradiš“ svojo restavracijo, kako usposobiš zaposlene, kako si izmislijo nov recept za sendvič, kako si zamislijo reklamno sporočilo za restavracijo itd.
Te dni je Subway razglasil zmagovalce svetovnega izziva. Zanimivo je, da vsi trije zmagovalci prihajajo iz Indije. Zmagovalci bodo za nagrado dobili brezplačno potovanje na sedež družbe Subway v ZDA, kjer se bodo srečali z vodilnimi družbe. Ob tej priložnosti bodo lahko tudi predstavili svoje zmagovite ideje osebam, ki so v družbi zadolžene za razvoj družbe in blagovne znamke.
Predstavniki družbe upajo, da so se vsi udeleženci te igre prepričali, da je odpeti restavracijo čisto mogoče in da je franšizing v teh primerih idealna rešitev.
- Skoraj na nobeni od konferenc, kjer so mladi govorili o željah kako bi šli v podjetništvo, nisem slišala o franšizingu ali odpiranju restavracije. Mlade v glavnem zanima tehnološki sektor – pravi Jennifer Kushell, ustanoviteljica Young&Successful Media, družbe, ki je skupno s Subwayem izpeljala to svetovno igro za mlade.
Čeprav je bil glavni cilj „globalnega izziva“ uveljavljanje podjetništva in franšizinga ne pa pridobivanje novih ali potencialnih franšizojemalcev, je Subway dobil veliko več od pričakovanega – vsaki četrti tekmovalec je izrazil je zapisal, da bi želel v prihodnosti odpreti svojo restavracijo Subway. - Zgodba o nastanku blagovne znamke Subway, je pravzaprav ena od najzanimivejših med velikimi blagovnimi znamkami - pravi gospa Kushell - Subwaya ne bi bilo, če ne bi takrat doktor Peter Buck, eden od ustanoviteljev, ne bi videl v takrat sedemnajstletnem Fredu DeLuci velikega poslovnega potenciala.
Zgodba pravi, da se je Peter Buck odločil investirati 1.000 dolarjev v partnerstvo z DeLuco, ki je leta 1965 oprl prvo restavracijo za prodajo sendvičev. Prav franšizna restavracija je bila odprta leta 1974. Danes ima Subway 41.806 restavracij v 106 državah in je največja svetovna veriga restavracij s hitro hrano.
Preberite članke
Načrtujemo nadaljnja odprtja
/26.02.2022
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?
/08.10.2012
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/