Največjem sejmu franšiz v Evropi naproti

Sejem v Parizu za obiskovalce vsako leto prireja vrsto brezplačnih predavanj in delavnic o franšizingu in kako začeti nov posel.
Sreda
19.03.2014
Od 23. do 26 marca bo na sejmu franšiz v Parizu več kot 450 razstavljavcev iskalo nove poslovne partnerje.
 

Na zemljevidu Evrope, ne večjega niti ne bolj pomembnega dogodka od sejma franšiz v Parizu (Franchise Expo Pariz). Ta prireditev v marsičem šteje za ekskluzivni poslovni dogodek - izstopa ne le s številom podjetij (razstavljalcev), ki bodo predstavila svoje franšizne sisteme ampak tudi po številu obiskovalcev, potencialnih kupcev franšize. Letos bo sejem potekal od 23. do 26 marca tradicionalno v paviljonih sejemskega kompleksa Porte de Verseilles.

Organizatorji poudarjajo, da sejem pridobiva vse večji ugled, saj se vsako leto veča število razstavljavcev in obiskovalcev. Po podatkih na uradni spletni strani,  je v letu 201 na primer, sejem zrastel tako po registriranih 34.015 obiskovalcih, kar je za 5 odstotkov več v primerjavi z letom 2012.; predavanja je imelo 22 strokovnjakov s področja franšizinga, kar je 37, 5 odstotkov več, sejem je imel 23 medijskih partnerjev, kar je 64, 5 odstotkov več kot leto prej.

Ravno iz tujine, torej izven Francije, je obiskovalcev vse več - lani jih je bilo več kot 2000 iz 80 držav. Povečalo se je tudi število tujih franšiznih sistemov - na lanskem sejmu je bilo med 450 razstavljavci, ki ne izvirajo iz Francije 100 podjetij. (iz Španije, Italije, Belgije, Velike Britanije, Kanade, ZDA, Nemčije, Romunije ...)

Organizator sejma v Parizu je Francosko združenje franšiz, vendar mu pomaga več drugih nacionalnih franšiznih združenj in medijskih partnerjev. Več kot deset let na sejmu sodeluje podjetje PROFIT system, vodilno svetovalno podjetje na področju franšizinga v Srednji in Vzhodni Evropi, medijski partner sejma pa je portal tega podjetja - Franchising.pl.  PROFIT system,  je preko svojega podjetja Profit franchise services, izdajatelj lokalnega portala Franchising.si, Franchising.rs in Franchising.hr.

Sejem je predvsem priložnost za srečanje franšizorjev s potencialnimi prejemniki franšiz. Vendar pa je tudi priložnost, da se na enem mestu združijo vsi predstavniki franšizne industrije, kar vključuje tudi svetovalne in odvetniške družbe, banke, franšizna združenja itd.