Ponedeljek
28.07.2025
»Nadaljni načrt razvoja mreže je vsake pol leta odpreti novi center, ki ga vodiva midva«, Boštjan Blaško in Nikola Pajović, KLIKER IT center za otroke
 

Kako ste se podali v franšizing in kako obsežno je bilo vaše znanje o franšizingu v tistem času?

Za franšizo Kliker smo slišali v podkastu, koncept se nam je zdel odličen in odločili smo se, da se bomo o Klikerju bolj pozanimali. Po več pogovorih in tudi srečanju z lastnikoma smo se odločili, da gremo v frašizing. O franšizingu znanja v tem času praktično nismo imeli.

Pojasnite nam, kako in zakaj ste prišli na idejo o zagonu franšize »Kliker IT center«? Kakšno novost prinaša ta koncept?

Na idejo smo prišli, ker smo hoteli delati nekaj svojega in v domači kraj pripeljati nekaj novega, ki pa bi bilo hkrati družbeno koristno. Prinaša noviteto, saj je v Sloveniji, na primorskem pa sploh programiranja zelo malo.

Kakšni so rezultati tega sodelovanja?

Rezultati so nad našimi pričakovanji, saj smo pridobili veliko znanja in izkušenj v precej kratkem času. Prav tako je zelo spodbudno to, da v pol leta delovanja v Sloveniji odpiramo že tretji center.

Kakšen je trenutni trg izobraževanja in koliko priljubljenost IT industrije vpliva na poslovanje Klikerja?

Tržišče je v Sloveniji zelo nerazvito, saj je nekaj malega konkurence samo na področju Ljubljane. S tem se nam odpira ogromno možnosti, da franšiza v Sloveniji zelo hitro zraste in dobi na prepoznavnosti. Popularnost IT industrije zelo vpliva na delovanje Klikerja, ker se ljudje zavedajo, da je to prihodnost.

Ali je lahko Kliker potem edina dejavnost, ali je v večini primerov dopolnilna?

Po naših trenutnih izkušnjah je lahko Kliker redna služba, saj z odprtjem svojega centra ter dobro reklamo in dobrim odzivom lahko zaslužiš dovolj. V najinem primeru je to cilj, ki ga želiva doseči v najkrajšem možnem času.

Kakšen je nadaljnji načrt razvoja mreže?

Nadaljni načrt razvoja mreže je vsake pol leta odpreti novi center, ki ga vodiva midva. Hkrati čim bolj pomagati centru v Ljubljani, da bo delal dobro in dobil na prepoznavnosti. Ko pokrijeva primorsko in malo razvijeva brand, pa intenzivna prodaja franšize po celotni Sloveniji.