Hitro branje osvaja regijo
Hrvoje in Helena Tkalčič sta se odločila odpluti v poslovne vode in zato sta v Veliki Gorici odprla „Center za poučevanje HELENA”, ki nudi specifične edukativne programe namenjene otrokom. Eden od programov, ki so jih izbrali je tudi „Šola hitrega branja in modroga učenja” s katerim so podpisali pogodbo o glavni franšizi.
-Med iskanjem takšnega ali podobnega programa za naše otroke v Veliki Gorici nisva uspela najti ničesar podobnega. To nama je dalo idejo in naju motiviralo, da sva odprla svoje podjetje – center za poučevanje, v katerem bi združili čim več programov namenjenim otrokom, s pomočjo katerih bi se naučili to, kar jim klasični šolski program ne omogoča - pojasnuje Hrvoje Tkalčić.
Za začetek sva se odločila vzeti dve franšizi, in ena izmed njiju je „Šola hitrega branja in pametnega učenja”. - Sledila sva delu Miroslava Samardžića in Časlava Mančića, ki sta lastnika koncepta „Šole hitrega branja in modroga učenja” in videla sva da je koncept razcepljen do najmanjših podrobnosti, zaradi česar sva prepričana, da bo dosegel uspeh tudi na področju Hrvaške – kaže Tkalčić. Velika Gorica, poudarja, je veliko območje - šesto največje mesto na Hrvaškem, blizu Zagreba in ima veliko podjetnikov in tudi mladih družin, kar vsekakor odgovarja konceptu iz področja poučevanja.
Miroslav Samardžić, eden izmed ustanoviteljev „Šole hitrega branja in modroga učenja” pravi, da je zelo zadovoljen s širitvijo tega franšiznega sistema in posebno ponosen na širjenje v regiji. Poleg podpisane pogodbe za Hrvaško, je na začetku februarja odprla vrata šola v Sarajevu, pogodba pa je podpisana tudi v Črni Gori. - Vsak dan dobimo povpraševanja za franšizo, tako da smo zadovoljni. V BiH in Črni Gori smo podpisali posamezne franšize, ker smo mislili da so to najbolj dostopna tržišča in tudi zaradi zahtev kupcev franšize. Kar se tiče tržišča na Hrvaškem, je govor o tržišču EU in mislim, da bo kupec Master franšize dosegel dobre rezultate. In s tem možno širitev tudi v Slovenijo – pojasnjuje Samardžić.
Kupec franšize prejme celotno znanje v zvezi z razvojem te šole, material, zaposlitev učiteljev, marketing, oprema učilnic. Učni material je tematski in prilagojen otrokom, z razvojem tehnike pa učitelj lahko prinaša tudi svoje gradivo. Cilj je naučiti otroke, kako lahko s čim manj napora dosežejo najboljše rezultate. Ko govorimo o hitrem branju, so med programom vsa besedila, ki jih beremo približno enake težavnosti, ker na tak način sledimo napredku. Vsaka dva tedna se meri napredek pri hitrem branju in stopnja razumevanja.
Nujno potrebna infrastruktura so učilnice opremljene z mizami in stoli, računalnikom, tiskalnikom, televizorjem ali projektorjem. V manjših mestih je dovolj ena učilnica, v večjih pa dve. Dobro je tudi da se učilnice nahajajo kjer je več otrok in kjer se dogajajo podobne aktivnosti.
Šola hitrega branja in modroga učenja / Kupec franšize prejme celotno znanje v zvezi z razvojem te šole, Preberite članke
Intenzivna prodaja franšize po celotni Sloveniji
/28.07.2025
»Nadaljni načrt razvoja mreže je vsake pol leta odpreti novi center, ki ga vodiva midva«, Boštjan Blaško in Nikola Pajović, KLIKER IT center za otroke
»Šola hitrega branja in modrega učenja« je eden redkih domačih franšiznih sistemov, ki že vrsto let uspešno kljubuje vsem izzivom in stalno raste.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
“Šola hitrega branja in modrega učenja” začenja poslovati v Sloveniji. Za to tržišče je podpisan dogovor o master franšizi.
Najbolj brano
Osnovna sredstva in 500 evrov
/21.04.2014
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Ali obstaja jasna meja med distribucijo in franšizo? Če obstaja, po čem se razlikujeta?
Zanimivosti na forumu
Franšiza šola za 21. stoletje
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Hitro branje in pametno poslovanje
https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-krema-za-roke-45
Hitro branje in pametno poslovanje
Hitro branje je veščina, ki omogoča učinkovito prebiranje besedila in hitro dojemanje informacij. Ta veščina je lahko koristna v poslovnem okolju, kjer je pomembno hitro...