Fly Fly na severu in jugu
Nova franšizna poslovalnica podjetja Fly Fly Travel je bila odprta 1. decembra v Subotici, prejemnik franšize pa je Tanja Prčić, lastnica podjetja Happy holiday. Nova članica franšizne mreže, po izobrazbi ekonomistka, je že od malih nog veliko potovala in samostojno organizirala potovanja za sebe in svoje prijatelje. Od tod tudi njena želja, da se ukvarja s turizmom. "Želela sem odpreti turistično agencijo v mojem rojstnem kraju Subotici. Glede na to, da je Fly Fly Travel vodilna turistična agencija, sem pregledovala njihove spletne strani. Povsem slučajno sem odkrila, da ponujajo franšizo. Odločila sem se, da izpolnim vprašalnik in zahtevam informacije o franšiznem poslovanju. Ta franšizni koncept se mi je zdel idealen za moje poslovanje ter ideje, ki sem jih želela uresničiti" - pravi Prčićeva.
Po koncu izobraževanja, ki traja šest tednov, je sledila otvoritev poslovalnice, kjer so ji prav tako pomagali kolegi iz Fly Fly Travel. "Zelo sem zadovoljna tako z izobraževanjem, ki sem ga opravila, kot tudi s celotno organizacijo" - pravi ona.
Takoj za Subotico je bila odprta tudi franšizna poslovalnica v Kosovski Mitrovici. Prejemnik franšize v Kosovski Mitrovici je podjetje "Viva Pro Team" v lastništvu Dušana Dimitrijevića, dolgoletnega podjetnika. Do zdaj ni imel izkušenj v turizmu a so se odločili za franšizo Fly Fly Travel zaradi prepoznavne blagovne znamke. Franšizna oblika poslovanja jih je premamila tudi zaradi podpore franšizodajalca. "Izobraževanje so trenutno opravili trije mladi ljudje, ki bodo delali v poslovalnici. Izobraževanje je zelo pomembno in je bilo zelo dobro organizirano. Poleg tega so nam zelo pomembne izkušnje in podpora franšizodajalca pri vseh podrobnostih poslovanja. Naš trenutni cilj je, da zaposleni v poslovalnici izpopolnijo posel in seveda, da vsak potnik iz poslovalnice pride zadovoljen s storitvami, ki jih je prejel" - pravijo v Viva Pro Teamu.
Luka Dragašević, izvršni direktor podjetja Fly Fly Travel, v zvezi z otvoritvijo novih poslovalnic pravi, da si želijo s pomočjo franšizne oblike poslovanja med drugim pozitivno vplivati na razvoj trga in narediti doprinos k razvoju receptivnega turizma.
Podjetje Fly Fly Travel je bilo ustanovljeno leta 2009 in je prisotno na evropskih trgih, s konstantno tendenco rasti. Svoje poslovalnice imajo v Podgorici, Carigradu, Ljubljani, na Reki... Njihova želja in cilj je tudi slovenski trg.
Preberite članke
Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
Fly Fly Travel je pred kratkim v svojo prodajno mrežo dodal še eno poslovalnico – konec februarja je bila v Valjevu odprta franšiza te turistične agencije.
29. Januarja je v Reki začel poslovati franšizni sistem Fly Fly Travel. V obdobju, ki sledi, načrtujejo širitev franšizne mreže po celtnem Hrvaškem ozemlju.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Najbolj brano
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.