Hot’ Horse ponuja franšizo
Matej Pogačnik,Hot’ Horse
Hot' Horse ima na matičnem trgu v Sloveniji tri prodajne enote s tem pa tudi nedvomno dokazan poslovni model. Zdaj načrtujejo širjenje poslovanja tudi s podelitvijo franšize. "Prve franšize smo najprej želeli podeliti samo v Sloveniji – predvsem zaradi logistike in pravno formalnih zahtev, hkrati pa bi bilo tako najbolj enostavno nuditi podporo. Ker pa je sistem dobro dodelan in dokazan, smo že zdaj pripravljeni ponuditi franšizo tudi v ostale države v regiji" - pojasnjuje Matej Pogačnik, vodja franšiznega poslovanja v podjetju Hot' Horse.
Specialitete iz konjskega mesa – hamburgerji, paštete, hot dogi, golaž – se pripravljajo in prodajajo predvsem v posebej oblikovanih kioskih, ki si jih je zamislil Hot' Horse, zato prejemniki lahko takšen kiosk kupijo neposredno od dajalca franšize. Seveda pa obstaja možnost, da namesto kioska najamejo klasičen prostor, ki bi ga potem opremili v skladu s standardi te franšize.
"Kioski so rezultat našega znanja in dosedanjega dela. Vsak kotiček v kiosku je pozorno dodelan in zato se vse nahaja točno tam, kjer je potrebno. S tem olajšamo delo zaposlenim in pohitrimo storitev. Poleg tega so kioski oblikovani tako, da se brez težav vzdržuje vrhunski nivo čistoče. Lahko pa prejemniki franšize prostor tudi najamejo. V tem primeru naredimo načrt za konkreten objekt ter seznam nujno potrebne opreme. Prejemnikom bi pomagali tudi pri urejanju prostora in nabavi opreme ali pa bi prejemniki to lahko naredili sami v skladu z vnaprej pripravljenim načrtom. Pomembno je, da ni odstopanj od načrta. Oprema lokala ima za nas bistven pomen saj se je izkazalo, da gre za zanesljivo in dokazano opremo" - pojasnjuje Pogačnik. Jeseni načrtujejo testiranje novega modela kioska, s katerim bi znižali proizvodne stroške. Po podrobnem preizkusu in izboljšavi morebitnih pomanjkljivosti bo tudi ta prenovljeni kiosk predstavljen na trgu in ponujen zainteresiranim prejemnikom franšize.
Prednost tega sistema je tudi to, da je Hot' Horse poskrbel za redno oskrbo s konjskim mesom iz lastne mesnice, v kateri se le to obdela in pripravi v skladu s preverjenimi recepti. Dajalec franšize bi to meso dostavljal celotni franšizni mreži. Pogačnik pravi, da je logistika za Slovenijo podrobno dodelana, načrt za kandidate v regiji pa še vedno razvijajo.
Posamično franšizno nadomestilo na področju Slovenije znaša 10.000 evrov, za tržišča v regiji pa bi si, po besedah Pogačnika, želeli najti prejemnika master franšize. "Mislimo, da bi s tem prejemniki posamezne franšize prejeli boljšo podporo. Trenutno bi težko povedal kakšna bi bila višina nadomestila za master franšizo. To bi bilo zelo odvisno od dogovora, velikosti področja in oblike sodelovanja" - pravi Pogačnik.
Predviden vložek v to investicijo znaša približno 70.000 evrov. Kot pravi je poplačilo investicije odvisno od začetnih vlaganj in same prodaje. "Težko primerjamo na primer Zagreb in Celje. Ne glede na to, da sta investiciji v obeh krajih enaki, je v Zagrebu vseeno veliko večja možnost zaslužka. Podrobno in najbližjo oceno prodaje bi lahko naredili, ko izvemo konkretno za katero lokacijo gre" - pojasnjuje Pogačnik.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/