Spar širi partnersko mrežo
Tudi v državah naše regije se vedno večje število trgovcev odloča za širjenje maloprodajne mreže skozi franšizne oziroma partnerske sisteme, o čemer smo že večkrat pisali. Po tej poti se je v lanskem letu podalo tudi podjetje Spar Slovenija in danes ima že šest franšiznih trgovin, ki poslujejo pod nazivom Spar Partner. Vrata prve partnerske trgovine - Spar partner Blatnik so bila odprta septembra 2015. V službenih izjavah predstavnikov podjetja je bilo takrat napovedano, da bodo v prihajajočem obdobju nadaljevali s širjenjem partnerske mreže, kar so izpolnili že ob koncu leta, ko so odprli že drugo partnersko trgovino. Pred nekaj dnevi pa se je mreži pridružil še šesti partner v kraju Žiri – Spar partner Juries.
Poleg tega, da je neodvisnim trgovcem dostopna priznana blagovna znamka, jim Spar omogoča tudi kakovostno nabavo blaga – neposredno iz Sparovega distribucijskega centra. Sparovi strokovnjaki bodo neodvisnim trgovcem nudili tudi nasvete v zvezi z organizacijo prodaje in ureditvijo trgovine.
"Odločitev za razvoj partnerske mreže v sodelovanju z neodvisnimi trgovci je bila sprejeta, da bi bili naši proizvodi dostopni tudi tistim potrošnikom, ki v svoji okolici nimajo trgovine Spar. Blago v partnerskih trgovinah bo najvišje kakovosti i v skladu z najvišjimi standardi" - je povedal Igor Mervič, generalni direktor Spar Slovenija.
Razvijanje partnerske mreže pa za Spar ni novost, saj je blagovna znamka Spar partner prisotna tudi na drugih tržiščih. Na svoji poslovni mednarodni spletni strani izpostavljajo, da so razvili različne programe podpore, ki partnerjem omogočajo rast prodaje in nabavne verige, pri čemer so v partnerskih trgovinah dostopne tako premium, kot tudi Sparove blagovne znamke.
Blagovna znamka Spar je prisotna v 40 državah na štirih kontinentih in si lasti več kot 12000 trgovin. V Sloveniji poslujejo od leta 1992.
Preberite članke
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.