Moč kakovostnega kavnega zrna

Od prejemnika se pričakuje tudi, da poskrbi za privlačne nepremičnine in lokacije kavarnic, velikost lokalov naj bi znašala med 30 in 150 m2 v odvisnosti od formata franšize (stojnica ali klasična kavarna).
Petek
20.05.2016
Kavarna PJ’s iz New Orleansa je pred 27 leti začela širiti svojo franšizno mrežo, prejemnike franšize pa zdaj išče tudi v državah naše regije.
 

PJ's Coffee of New Orleans ima skoraj štiri desetletja dolgo tradicijo. Posel je leta 1978 ustanovila Phyllis Jordan. Odprla je trgovino s praženo kavo in čaji, malo kasneje pa je maloprodajo obogatila še s kavarno, ki je povsem razumljivo nosila njeni začetnici P(hyllis) J(ordan). Na začetku so se izpostavili z vrhunskimi kavami in še danes se v kavarnah te blagovne znamke streže »črni napitek« izdelan iz najkvalitetnejših zrn kave vrste arabica, ki prihaja iz Sumatre, Etiopije, Kolumbije, Kenije. Potrošnikom ponujajo klasično črno, espresso in razne vrste ledenih kav, ki se pripravljajo na specifičen način, predvsem z namenom zaščititi okus zrna kave. Poleg tega strežejo še druge napitke kot so smoothie, sokovi, čaji, tople čokolade.

Mreža teh kavarn je sestavljena iz več kot 70 enot, franšizno mrežo, ki danes šteje 20 kavarn, pa so začeli razvijati leta 1989. Partnerje zdaj iščejo tudi med podjetnimi ljudmi iz naše regije, tisti, ki se odločijo za franšizo kavarne PJ's Coffee of New Orleans, pa morajo biti popolnoma predani razvoju koncepta na lokalnem tržišču, pravi William Edwards, direktor podjetja Edwards Global Services, ki je zadolženo za širitev te franšize v tej regiji.

"Prejemnik franšize mora biti predvsem močno, marketinško usmerjeno podjetje, ki že posluje v sektorjih povezanih s prehrano. Predvidevamo, da dobro pozna lokalno tržišče in okuse potrošnikov, najpomembneje pa je, da ima dovolj finančnih sredstev za prevzem master franšize in otvoritev najmanj petih kavarn" - pojasnjuje Edwards.

Od prejemnika se pričakuje tudi, da poskrbi za privlačne nepremičnine in lokacije kavarnic, velikost lokalov naj bi znašala med 30 in 150 m2 v odvisnosti od formata franšize (stojnica ali klasična kavarna).

Podpora franšizodajalca vključuje usposabljanje, pomoč pri izbiri lokacije, marketingu in vseh aspektih poslovanja. "Izobraževanje v ZDA traja od dva do štiri tedne in je obvezno tako za prejemnike franšize, kot tudi za osebje, ki bo vključeno v otvoritev, vodenje in upravljanje kavarnic" - pravi Edwards.


Najbolj brano

Kaj je to franšiza? /18.06.2014

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Definicija franšizinga /12.10.2012

Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.

Pripravite se na Pressto /22.12.2017

Pressto, španska veriga za kemično čiščenje in druga specializirana čiščenja, z več kot 500 franšiznimi poslovalnicami, je eden od največjih franšiznih sistemov na svetu. Prejemnike master franšize zdaj iščejo tudi v tej regiji.

Osnovna sredstva in 500 evrov /21.04.2014

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.

SpinaliS osvaja Poljsko /18.02.2016

Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.

Zanimivosti na forumu