Moč kakovostnega kavnega zrna
PJ's Coffee of New Orleans ima skoraj štiri desetletja dolgo tradicijo. Posel je leta 1978 ustanovila Phyllis Jordan. Odprla je trgovino s praženo kavo in čaji, malo kasneje pa je maloprodajo obogatila še s kavarno, ki je povsem razumljivo nosila njeni začetnici P(hyllis) J(ordan). Na začetku so se izpostavili z vrhunskimi kavami in še danes se v kavarnah te blagovne znamke streže »črni napitek« izdelan iz najkvalitetnejših zrn kave vrste arabica, ki prihaja iz Sumatre, Etiopije, Kolumbije, Kenije. Potrošnikom ponujajo klasično črno, espresso in razne vrste ledenih kav, ki se pripravljajo na specifičen način, predvsem z namenom zaščititi okus zrna kave. Poleg tega strežejo še druge napitke kot so smoothie, sokovi, čaji, tople čokolade.
Mreža teh kavarn je sestavljena iz več kot 70 enot, franšizno mrežo, ki danes šteje 20 kavarn, pa so začeli razvijati leta 1989. Partnerje zdaj iščejo tudi med podjetnimi ljudmi iz naše regije, tisti, ki se odločijo za franšizo kavarne PJ's Coffee of New Orleans, pa morajo biti popolnoma predani razvoju koncepta na lokalnem tržišču, pravi William Edwards, direktor podjetja Edwards Global Services, ki je zadolženo za širitev te franšize v tej regiji.
"Prejemnik franšize mora biti predvsem močno, marketinško usmerjeno podjetje, ki že posluje v sektorjih povezanih s prehrano. Predvidevamo, da dobro pozna lokalno tržišče in okuse potrošnikov, najpomembneje pa je, da ima dovolj finančnih sredstev za prevzem master franšize in otvoritev najmanj petih kavarn" - pojasnjuje Edwards.
Od prejemnika se pričakuje tudi, da poskrbi za privlačne nepremičnine in lokacije kavarnic, velikost lokalov naj bi znašala med 30 in 150 m2 v odvisnosti od formata franšize (stojnica ali klasična kavarna).
Podpora franšizodajalca vključuje usposabljanje, pomoč pri izbiri lokacije, marketingu in vseh aspektih poslovanja. "Izobraževanje v ZDA traja od dva do štiri tedne in je obvezno tako za prejemnike franšize, kot tudi za osebje, ki bo vključeno v otvoritev, vodenje in upravljanje kavarnic" - pravi Edwards.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/