Prihaja "Kraljica"
Dairy Queen je pravzaprav ena od najstarejših verig s hitro prehrano v Ameriki, sinonim za družinsko restavracijo v ameriškem stilu, eden izmed pionirjev franšizinga in dom eni vrsti sladice, ki je kot pravi Kramer – ustvarila celotno industrijo. Dairy Queen svojo slavo in dobro ime dolguje – točenemu sladoledu. Tako kot pri Coca Coli in KFC, so tudi tukaj sestavine in formula za izdelavo tega sladoleda strogo varovana skrivnost. Ta kremast, mrzel posladek pa je pozneje služil kot navdih za celotno paleto sladkih izdelkov, po katerih je Dairy Queen znan tudi danes (sladoledi v kornetu, milk shake, ledene kave). Prvi lokal z imenom Dairy Queen je bil odprt leta 1940. Ostalo je, kot pravijo, zgodovina.
Dairy Queen se vrača v Evropo. Kaj vas je motiviralo za takšno odločitev? Kaj ste se naučili iz preteklosti in katerih potez tokrat ne boste ponovili?
Naša izkušnja na evropskih tržiščih je bila zelo kratka in se nanaša na obdobje pred dvajsetimi leti. Danes smo v neprimerno boljšem položaju, in ko govorimo o prepoznavnosti blagovne znamke na mednarodnih trgih in ko govorimo o podpori, ki jo ponujamo našim prejemnikom franšize. Evropski razvoj se bo začel na Vzhodu – dali smo prve ekskluzivne pravice za razvoj blagovne znamke na Poljskem in že iščemo ekskluzivne partnerje tudi na sosednjih tržiščih; na Češkem, v Romuniji, Bolgariji in seveda v državah Balkana.
Kakšno je vaše mnenje o značilnostih trgov v balkanskih državah – kakšne so njihove prednosti in slabosti in kakšno strategijo razvoja nameravate uporabiti v tej regiji (master franšiza, regionalno zastopstvo,…)?
Ko govorimo o balkanskih državah seveda mislimo na države bivše Jugoslavije in ta tržišča so resnično zelo pomembna za naš mednarodni razvoj. Zaradi števila prebivalcev in velikosti trga vsake od teh držav, si želimo poiskati enega regionalnega prejemnika franšize, ki bil pripravljen razvijati mrežo v regiji, v najmanj treh ali štirih državah, pri tem pa nebi bi bilo potrebno odpirati restavracije istočasno v vseh državah. Verjamemo pa, da bo Dairy Queen všeč vsem lokalnim potrošnikom, ki si želijo večje izbire in raznolike ponudbe.
Izkušnje kažejo, da Dairy Queen slaščičarne (Treat stores) dobro poslujejo v prometnih delih mesta, kot so trgovski centri in nakupovalna območja. Velika prednost je fleksibilnost Dairy Queen, ko govorimo o velikosti in formatu lokalov in se prilagaja ponudbi na lokalnem tržišču nepremičnin. Naš drugi koncept DQ Grill & Chill pa je restavracija s hitro prehrano s kompletnim menijem, ki vključuje standardno ponudbo jedi – hamburgerje, sendviče, hot doge, tortilje – pa tudi našo najbolj znano linijo izdelkov – točene sladolede in ostale "kremaste" mlečne sladice. Poleg tega smo se trudili, da bi bila notranjost DQ Grill & Chill restavracij topla in vpadljiva – s tem bi se razlikovala in bila boljša od tipičnih restavracij s hitro prehrano.
Kdo bi bil idealni prejemnik Dairy Queen franšize in katere pogoje bi moral izpolnjevati, da bi lahko postal vaš partner?
Ne glede na to ali so to posamezniki ali podjetja, iščemo predvsem partnerja, ki se želi s tem poslom ukvarjati na dolgi rok. Vsekakor je prednost, da pozna branžo in ima bazo kontaktov. Seveda ob predpostavki, da si lasti dovolj kapitala in podjetniškega duha.
Čeprav ni nujno, bi bilo dobro, da že dela v nekem franšiznem sistemu ali v gostinskem in gastronomskem sektorju. V poštev pa pridejo tudi podjetniki iz drugih sorodnih branž, katerim bi Dairy Queen lahko bil dopolnilna dejavnost ali podpora poslu s katerim se trenutno ukvarjajo – to so lahko nepremičnine, trgovske verige, lekarne, kinematografi, zabaviščni parki, igralnice,…
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.
Niko Slavnič dela brez predaha. Je podjetnik, predavatelj, investitor, poslovni angel in nosilec master franšize In Your Pocket za Slovenijo.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/