Denny’s ponuja franšize tudi v naši regiji
Harold Butler in Richard Jezak sta leta 1953 v predmestju mesta Lakewood v Kaliforniji odprla stojnico s krofi in ga poimenovala Denny's Donuts. Butlerjevo poslovne smernice so bile "Postreči z najboljšo kavo, pripraviti najboljše krofe, ponuditi vrhunsko storitev, omogočiti najvišjo vrednost in delati 24 ur". Skozi desetletja je stojnica s krofi zrasla v verigo restavracij, ki se nahaja na več kot 2100 lokacij v 14 državah sveta. Ob tem se, kot pravijo v podjetju, še vedno držijo omenjenih Butlerjevih smernic. Koncept se je s časom spreminjal, tako se je že nekaj let po ustanovitvi spremenil naziv v Denny's Coffee Shop. Sedanji naziv Denny's restavracije nosijo od leta 1961 in so sinonim za zbirno mesto za vse generacije.
Podatki z uradne strani podjetja pravijo, da je bila prva franšizna pogodba podpisana deset let po ustanovitvi (1963), William Edwards, direktor podjetja EGS, ki zastopa Denny's na teh prostorih, pravi, da so pričeli z razvojem franšizinga s ciljem povečati prihodke, hitreje širiti mrežo in doseči boljši preboj na trgu. Revija Enterpreneur navaja, da so danes med top deset svetovnimi franšizami. S pomočjo raznih inovacij so lansko leto uspeli povečati tako prihodke kot tudi število franšiznih enot.
Foto: Denny's
Franšizodajalec namerava med drugim mrežo razširiti po celi Evropi vključno z državami naše regije. Prejemnik licence bi pravzaprav postal lastnik Area Development licence, kar pomeni, da mora biti finančno sposoben za samostojno otvoritev petih restavracij. Ocenjena investicija za eno restavracijo znaša okoli milijon ameriških dolarjev. Franšizno nadomestilo znaša 5,25 procenta bruto prihodkov vseh restavracij in se mesečno izplačuje franšizodajalcu. Poleg tega se prejemnik obveže, da 3,75 odstotkov bruto prodaje nameni za marketing. Ocenjujejo, da se investicija povrne v dveh letih.
- Idealni kandidati za franšizo so močna podjetja, ki so na nek način že povezana s tem načinom gostinstva – oziroma, s področjem hrane in pijač ali imajo že izkušnje iz vodenja velikih gastronomskih blagovnih znamk. Predvsem je pomembno, da imajo dostop do ustreznih lokacij saj je zaželeno, da se restavracije nahajajo v mestnih središčih. Prejemnik mora biti obvezno seznanjen z zahodnimi standardi neoporečnosti, varnosti in kakovosti hrane ter imeti zagotovljeno zanesljivo verigo dobaviteljev - pravi Edwards.
Franšizna veriga Denny's ima v ponudbi različne formate restavracij saj so lokali lahko veliki od 70 do 800 kvadratnih metrov. - Prejemnik franšize najbolj pozna lokalno tržišče, zato je odločitev njegova, vsekakor pa mi nudimo podporo tako pri izbiri lokacij kot tudi pri oblikovanju notranjosti. Franšizni paket vključuje tudi usposabljanja ter podporo pri poslovanju in marketingu. Usposabljanja se izvajajo v ZDA in trajajo od osem do dvanajst tednov, udeležiti pa se jih morajo najmanj tri osebe, ki bodo na vodilnih položajih v podjetju. Te osebe spoznajo upravljanje in vodenje poslovanja. Poleg tega so prejemnikom franšize na voljo marketinške kampanje in materiali, ki se lahko uporabijo na lokalnih tržiščih - pojasnjuje Edwards.
Razvojna strategija restavracij verige Denny's predvideva širjenje te blagovne znamke ne samo v Evropi, ampak tudi v Aziji in na Bližnjem vzhodu, vsekakor pa tudi na matičnem tržišču.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.
Niko Slavnič dela brez predaha. Je podjetnik, predavatelj, investitor, poslovni angel in nosilec master franšize In Your Pocket za Slovenijo.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/