S.Oliver tudi v Sarajevu
![](https://img.franchising.pl/sr/42e/c08/clanak.jpg)
Modna blagovna znamka s.Oliver je prispela v Bosno in Hercegovino, prva prodajalna pa je odprta nedavno v centru Alta v Sarajevu. Kot navajajo tamkajšnji mediji, prejemnik franšize – podjetje Amedex d.o.o. – planira še naprej širiti mrežo. V prvi trgovini v BiH lahko najdemo proizvode iz sortimenta s.Oliver Casual Man & Woman in Accessories.
To modno znamko je ustanovil Bernd Freier, ko je v Wuerzburgu odprl prvo trgovino pod imenom – Sir Oliver. Kasneje so spremenili ime v s.Oliver, pod to blagovno znamko pa se prodajajo oblačila za moške, ženske in otroke, kot tudi razni modni dodatki.
Sredi lanskega leta je podjetje objavilo, da je sprejelo novo strategijo, ki vključuje fokusiranje na osnovno blagovno znamko s.Oliver, ki bo še naprej odlikovala oblačila v sproščenem (casual) stilu. Poleg tega so stare blagovne znamke preimenovali v nove. Tako je s.Oliver postal s.Oliver Premium, QS pa se danes prodaja pod imenom s.Oliver Denim. Blagovne znamke Comma, Triangle by s.Oliver in Liebeskind Berlin pa nadaljujejo z neodvisnim poslovanjem.
Drugi del strategije vključuje ekspanzijo trga. Mathias Eckert, direktor mednarodne veleprodaje in franšizinga je po objavi nove strategije izjavil, da bo s.Oliver še naprej zanesljiv partner na vseh trgih sveta.
Podatki z uradnega portala pravijo da je blagovna znamka s.Oliver prisotna v več kot 30 državah, lahko pa jo najdemo tudi v vseh državah naše regije (razen v Makedoniji). Podjetje zaposluje več kot 7000 ljudi. Sedež podjetja se nahaja v Rottendorfu v Nemčiji.
Preberite članke
![](https://img.franchising.pl/sr/08a/be1/stavkaben.jpg)
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
![](https://img.franchising.pl/sr/533/6eb/start.jpg)
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.