S.Oliver tudi v Sarajevu

Modna blagovna znamka s.Oliver je prispela v Bosno in Hercegovino, prva prodajalna pa je odprta nedavno v centru Alta v Sarajevu. Kot navajajo tamkajšnji mediji, prejemnik franšize – podjetje Amedex d.o.o. – planira še naprej širiti mrežo. V prvi trgovini v BiH lahko najdemo proizvode iz sortimenta s.Oliver Casual Man & Woman in Accessories.
To modno znamko je ustanovil Bernd Freier, ko je v Wuerzburgu odprl prvo trgovino pod imenom – Sir Oliver. Kasneje so spremenili ime v s.Oliver, pod to blagovno znamko pa se prodajajo oblačila za moške, ženske in otroke, kot tudi razni modni dodatki.
Sredi lanskega leta je podjetje objavilo, da je sprejelo novo strategijo, ki vključuje fokusiranje na osnovno blagovno znamko s.Oliver, ki bo še naprej odlikovala oblačila v sproščenem (casual) stilu. Poleg tega so stare blagovne znamke preimenovali v nove. Tako je s.Oliver postal s.Oliver Premium, QS pa se danes prodaja pod imenom s.Oliver Denim. Blagovne znamke Comma, Triangle by s.Oliver in Liebeskind Berlin pa nadaljujejo z neodvisnim poslovanjem.
Drugi del strategije vključuje ekspanzijo trga. Mathias Eckert, direktor mednarodne veleprodaje in franšizinga je po objavi nove strategije izjavil, da bo s.Oliver še naprej zanesljiv partner na vseh trgih sveta.
Podatki z uradnega portala pravijo da je blagovna znamka s.Oliver prisotna v več kot 30 državah, lahko pa jo najdemo tudi v vseh državah naše regije (razen v Makedoniji). Podjetje zaposluje več kot 7000 ljudi. Sedež podjetja se nahaja v Rottendorfu v Nemčiji.
Preberite članke

Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.