Kraljica se vrača v Evropo
Na uradni spletni strani te ameriške verige s hitro prehrano trenutno še vedno stoji: Evropa – Še vedno nas ni tu. Nekega dne… Po zadnjih najavah pa bi znal ta dan priti zelo hitro; za zdaj vemo, da je Dairy Queen izbral trg na katerem bo po 15 letih ponovno predstavil in testiral svoj koncept. Govorimo o Poljskem trgu.
Kot so pravkar objavili, je ameriška veriga podpisala pogodbo s poljskim podjetjem Sparrow 4 iz Krakova. Ta naj bi bil prejemnik franšize ter s tem zadolžen tudi za razvoj mreže na tem trgu. - Blagovna znamka je danes močnejša kot kadarkoli prej in po svetu je vedno bolj prepoznavna. Naš cilj je, da letos, ko podjetje proslavlja 75. leto obstoja, razširimo svojo prisotnost na čim več trgih - pravi Jean Champagne, operativni direktor mednarodne skupine Dairy Queen. Na Poljskem planirajo v naslednjih petih letih odpreti 26 restavracij. - Poljska bi morala biti pravzaprav odskočna deska za vse druge države v tem delu Evrope - dodaja Champagne.
Čeprav v restavraciji Dairy Queen lahko pojemo tako hamburgerje, hot-dog, kot tudi razne vrste sendvičev in solat, je ta sistem svoje ime zgradil na slastnih slaščicah – široki ponudbi sladoleda, torte in okusnih mlečnih napitkov (shake). Prva restavracija je bila odprta davnega leta 1940, samo sedem let pozneje pa je imel Dairy Queen v svoji mreži okoli 100 enot. Danes pod to blagovno znamko posluje več kot 6000 restavracij v 20 državah. Lastnik blagovne znamke Dairy Queen je Berkshire Hathaway, podjetje čigar lastnik je Warren Buffett.
Dairy Queen je imel sicer v 90. letih prejšnjega stoletja restavracijo tudi v Ljubljani. Med evropskimi državami, kjer je Dairy Queen poskusil a se ni obdržal so tudi Italija, Avstrija in Madžarska.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/