Pohištvo po meri otroka
Med sodelovanjem Flexa ne bi zaračunavala nikakršnega franšiznega nadomestila. Od prejemnikov franšize pričakuje izkušnje v maloprodaji ali industriji pohištva, kot tudi poznavanje lokalnega tržišča.
Danska Flexa se je že v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja ločila od ostalih svetovno znanih proizvajalcev pohištva s tem, da se je na trgu pojavila z do tedaj neznano ponudbo – s pohištvom, ki se je lahko prilagajalo glede na višino in rast otroka. Za starše je bil to znaten prihranek, za najmlajše pa – všečna in zabavna rešitev. Flexa danes prodaja pohištvo v 40 državah po svetu, skozi več kot 140 poslovalnic. Prodajno mrežo pa že več kot 40 let razvija tudi z razvojem in dajanjem franšize. Kot najavljajo iz podjetja, namerava Flexa vstopiti tudi na določene trge naše regije in že išče prejemnike franšize v Sloveniji in Srbiji.
- Flexa ne proizvaja pohištva, ki je samo lepo ampak ima tudi specifičen namen. Skozi naše proizvode pravzaprav poskušamo spodbuditi otroško radovednost in ustvarjalnost. To možnost želimo ponuditi tudi otrokom v Sloveniji. Zato smo se tudi odločiti poiskati franšizne partnerje - pravi Kevin Chan Le, prodajni in brand menedžer, zadolžen za evropsko regijo. Kot pravi, podjetje nima posebnih pogojev v zvezi z krajem ali mestom, kjer bi bile odprte trgovine, kar pomeni, da franšizo ponujajo podjetnikom iz cele Slovenije.
Zainteresirani podjetniki bi morali investirati med 120 in 150 tisoč evri, kolikor potrebujemo za zagon poslovanja in otvoritev trgovine. Ta investicija bi pokrila strošek licence, opremljanja in prvega polnjenja trgovine. Po drugi strani pa Flexa med sodelovanjem ne bi zaračunavala nikakršnega dodatnega nadomestila.
Kar zadeva velikost ali lokacijo Flexa trgovine, podjetje nima posebnih zahtev. - Naš koncept je zelo fleksibilen. S tem se trgovine lahko nahajajo kjerkoli – povsem enakovredne so lokacije v nakupovalnih središčih, pa tudi v mestnih področjih - pojasnjuje Chan Le.
Vseeno pa se od prejemnika franšize pričakuje izkušnje v maloprodaji ali v pohištveni industriji in poznavanje lokalnega tržišča. - Uspeh koncepta v Sloveniji ali drugih državah regije je odvisen od izbrane marketinške strategije - pravi Chan Le. Prejemniki franšize vsekakor lahko računajo na polno podporo podjetja, ki bo načrtovalo marketinške plane in kampanje, pa tudi dajalo navodila za interakcijo preko socialnih omrežij.
Več o pogojih in opis franšiznega sistema Flexa lahko poiščete tudi v našem Katalogu franšiz.
Preberite članke
IKA – franšiza, ki polepša otroštvo
/16.09.2025
Jovana Drakulić, ustanoviteljica IKA z več kot 20-letnimi izkušnjami, je ustvarila vrtec, ki združuje znanje in ljubezen, zdaj pa koncept širi kot franšizo.
Verbatoria nezadržno širi svojo franšizno družino v Evropi - na zemljevidu je nov partner iz Poljske. Podjetje je sodelovalo tudi na sejmu "Frankfurt Franchise Expo 2024".
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Najbolj brano
Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?
/08.10.2012
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Newyorški bagel s sarajevsko dušo: kako je zakonski par zagnal uspešen posel in zdaj ponuja franšizo vsem, ki si želijo avtentično blagovno znamko v svojem mestu.
Hrvaški franšizni sistem Surf’n’Fries širi svojo mrežo v nekaj okoliških držav, pa tudi v Vietnam.
Zanimivosti na forumu
dbzsfbs
rhaweha
Pohištvo po meri otroka
tudi mene zanima kam se obrnem za več info kartuše hp 652
Pohištvo po meri otroka
Pozdrav, zelo se zanimam za franžizne pogoje sodelovanja. V prodaji na otroškem trgu nastopamo predvsem preko interneta in s terenskimi prodajnimi svetovalci. Lastnega...