Pohištvo po meri otroka
Med sodelovanjem Flexa ne bi zaračunavala nikakršnega franšiznega nadomestila. Od prejemnikov franšize pričakuje izkušnje v maloprodaji ali industriji pohištva, kot tudi poznavanje lokalnega tržišča.
Danska Flexa se je že v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja ločila od ostalih svetovno znanih proizvajalcev pohištva s tem, da se je na trgu pojavila z do tedaj neznano ponudbo – s pohištvom, ki se je lahko prilagajalo glede na višino in rast otroka. Za starše je bil to znaten prihranek, za najmlajše pa – všečna in zabavna rešitev. Flexa danes prodaja pohištvo v 40 državah po svetu, skozi več kot 140 poslovalnic. Prodajno mrežo pa že več kot 40 let razvija tudi z razvojem in dajanjem franšize. Kot najavljajo iz podjetja, namerava Flexa vstopiti tudi na določene trge naše regije in že išče prejemnike franšize v Sloveniji in Srbiji.
- Flexa ne proizvaja pohištva, ki je samo lepo ampak ima tudi specifičen namen. Skozi naše proizvode pravzaprav poskušamo spodbuditi otroško radovednost in ustvarjalnost. To možnost želimo ponuditi tudi otrokom v Sloveniji. Zato smo se tudi odločiti poiskati franšizne partnerje - pravi Kevin Chan Le, prodajni in brand menedžer, zadolžen za evropsko regijo. Kot pravi, podjetje nima posebnih pogojev v zvezi z krajem ali mestom, kjer bi bile odprte trgovine, kar pomeni, da franšizo ponujajo podjetnikom iz cele Slovenije.
Zainteresirani podjetniki bi morali investirati med 120 in 150 tisoč evri, kolikor potrebujemo za zagon poslovanja in otvoritev trgovine. Ta investicija bi pokrila strošek licence, opremljanja in prvega polnjenja trgovine. Po drugi strani pa Flexa med sodelovanjem ne bi zaračunavala nikakršnega dodatnega nadomestila.
Kar zadeva velikost ali lokacijo Flexa trgovine, podjetje nima posebnih zahtev. - Naš koncept je zelo fleksibilen. S tem se trgovine lahko nahajajo kjerkoli – povsem enakovredne so lokacije v nakupovalnih središčih, pa tudi v mestnih področjih - pojasnjuje Chan Le.
Vseeno pa se od prejemnika franšize pričakuje izkušnje v maloprodaji ali v pohištveni industriji in poznavanje lokalnega tržišča. - Uspeh koncepta v Sloveniji ali drugih državah regije je odvisen od izbrane marketinške strategije - pravi Chan Le. Prejemniki franšize vsekakor lahko računajo na polno podporo podjetja, ki bo načrtovalo marketinške plane in kampanje, pa tudi dajalo navodila za interakcijo preko socialnih omrežij.
Več o pogojih in opis franšiznega sistema Flexa lahko poiščete tudi v našem Katalogu franšiz.
Preberite članke
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Slovenska prevajalska agencija K&J Translations posluje na osmihtujih trgih in ima franšize v štirih državah. Kdo so zaželeni franšizni partnerji in na katere trge se osredotočate za nadaljnji franšizni razvoj?
Najbolj brano
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Zanimivosti na forumu
dbzsfbs
rhaweha
Pohištvo po meri otroka
tudi mene zanima kam se obrnem za več info kartuše hp 652
Pohištvo po meri otroka
Pozdrav, zelo se zanimam za franžizne pogoje sodelovanja. V prodaji na otroškem trgu nastopamo predvsem preko interneta in s terenskimi prodajnimi svetovalci. Lastnega...