Odkar sva podpisala franšizno pogodbo z "Novo lekarno" se počutiva varno. Dobila sva znatno podporo, predvsem pa lahko računava na dobre pogoje sodelovanja z veletrgovci. Mislim, da ključ uspeha ne leži na otvoritvi in opremljanju lekarne – uspeh je preživeti na močnem in konkurenčnem trgu. Katarzyna Kwiatkowska
Sreda
04.03.2015
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
 

Prva lekarna pod imenom Nowa Farmacja ("Nova lekarna")je bila odprta na Poljskem leta 2006. Ker se je posel hitro in dobro razvijal, so se v podjetju odločili, da razširijo verigo tudi s ponujanjem franšize. V kratkem času so nabrali solidno število zainteresiranih. Poljsko trenutno pokrivajo z 42 lekarnami – od tega je 15 franšiznih, med uspešnimi prejemniki pa sta tudi Katarzyna in Pawel Kwiatkowski iz Legionowa. Vprašali smo ju…

Kdaj in kako ste vstopili v ta franšizni sistem?

S soprogom sva junija 2014 odprla prvo lekarno pod franšizo "Nove lekarne". Zanimivo je to, da se nihče od naju ni šolal za farmacevta in to je bil eden od razlogov zakaj sva se odločila kupiti franšizo. Iskala sva koncept, ki bo pravzaprav zadovoljil naše osnovne potrebe – iskala sva sistem, ki je odprt za sodelovanje, ki nama po dajal smernice v vsaki fazi poslovanja, ki nama bo pomagal pri marketingu, kot tudi pri zaposlovanju strokovnega osebja. Ko sva se odločila za "Novo lekarno", sva šla skozi intenzivno usposabljanje in se v nekaj mesecih naučila ne samo kako odpreti lekarno, ampak tudi kako posel voditi tudi v prihodnosti. Ta »prenos znanja« še vedno traja, zato smo vsak dan "bogatejši".

Kako ste izbrali lokacijo za lekarno? Koliko to lahko vpliva na poslovanje?

Izbira lokacije ni bila tako enostavna, kot se morda zdi na prvi pogled. Našla sva prostor v precej velikem stanovanjskem naselju a se je nahajal na zadnjem delu stanovanjskega objekta. Poleg tega se v neposredni bližini nahajata tudi dve polikliniki. Ko sva vstopala v franšizo »Nove lekarne«, sva računala na dobre pogoje in maksimalne rabate pri nabavi zdravil. Prav zaradi lokacije in konkurence, ki je precej močna na lokalnem trgu, sva dojela, da morava odpreti lekarno z najboljšo ponudbo za kupce.

Tako naša lekarna, kot tudi ostale v verigi "Nove lekarne" so samopostrežne trgovine. V stavbi, kjer se nahaja, živijo predvsem starejši ljudje in njim je poleg cene pomembna tudi bližina lekarne in dostopnost posameznega zdravila ter možnost naročanja in nabave zdravila v najkrajšem možnem času. Prav tako se trudimo, da imamo vedno na zalogi široko izbiro zdravil s tako imenovanega pozitivnega seznama, pa tudi specifične kozmetične in higienske izdelke, ki jih v glavnem uporabljajo starejši ljudje (preparate za kožo, plenice,…)

Kako je delati pod franšizo?

Odkar sva podpisala franšizno pogodbo z "Novo lekarno" se počutiva varno. Dobila sva znatno podporo, predvsem pa lahko računava na dobre pogoje sodelovanja z veletrgovci. Mislim, da ključ uspeha ne leži na otvoritvi in opremljanju lekarne – uspeh je preživeti na močnem in konkurenčnem trgu. Zato morate, če želite dobiti stalne stranke, vedeti kako postati konkurenčni in s ceno in s storitvami. Čeprav obstajamo relativno kratek čas, je lekarna že "samozadostna", kar pomeni, da pokrivamo vse stroške. Zdaj je naš glavni cilj vzdrževanje trenda rasti.


Zanimivosti na forumu