Taco Bell v jurišu na nove trge
Foto: Mike Mozart/Flickr
Kot je uradno objavljeno namerava Taco Bell, franšizna veriga restavracij znana po mehiških specialitetah, znatno povečati število restavracij v tujini – natančneje do leta 2023 odpreti 1300 novih poslovnih enot na trgih izven Združenih Držav Amerike. Taco Bell je "v jurišu" na evropske, azijske in južnoameriške države, predvsem pa na Veliko Britanijo, Korejo, Japonsko, Čile, Peru in Indijo.
Povečanje števila restavracij naj bi s prodajo, po ocenah korporacije, navrglo dodatni dve milijardi dolarjev.
Trenutno ima ta franšizna veriga 250 restavracij v 26 državah – kar je znatno manj v primerjavi s »sestrskima« podjetjema – KFC in Pizza Hut – ki se, enako kot Taco Bell, nahajajo na portfelju podjetja Yum! Brands. Prav izkušnje teh blagovnih znamk pa zelo opogumljajo. KFC namreč največ prihodkov od prodaje ustvari prav na tujih trgih – največ na Kitajskem, kjer ima več kot 4600 restavracij, kar je ena tretjina vseh KFC restavracij v tujini.
Za Taco Bell je fokus na mednarodne trge samo del širšega razvojnega načrta, ki vključuje tudi rast mreže na matičnem trgu. Do leta 2022 načrtujejo odpreti 2000 restavracij v Ameriki, kar bi prineslo tudi novih 14 milijard dolarjev od prodaje. V tem trenutku ima Taco Bell 5800 poslovnih enot v Ameriki, z otvoritvijo 200 novih restavracij v letu 2014 pa je podjetje podrlo tudi lasten rekord.
Vir: Entrepreneur Magazine
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/