Pripravljeni na sosede
![](https://img.franchising.pl/sr/85d/96d/clanak.jpg)
Žana Hinek, direktorica prodaje in marketinga v podjetju Biovega, ki je lastnik trgovin "bio&bio" pravi, da so oblikovali strategijo za širitev na sosednje trge saj obstaja tako interes kot tudi konkretne ponudbe. Po drugi strani pa bo ta veriga trgovin, ki je prvo franšizo odprla že pred 11 leti, na domačem trgu, zaradi velike krize, ki še vedno obremenjuje hrvaško gospodarstvo, širjenje nadaljevala predvsem skozi lastne trgovine.
- Bio&bio trgovine eko-izdelkov se širijo samo z organsko rastjo oziroma z odpiranjem lastnih trgovin v trenutku, ko ima sistem dovolj virov sredstev za te investicije. S to strategijo nadaljujemo tudi v prihodnosti - pojasnjuje Hinek.
V sosednjih državah Hrvaške obstaja zanimanje za franšizo "bio&bio", podjetje Biovega, lastnik sistema v katerem posluje veriga trgovin, je definiralo strategijo za nastop na teh trgih.
Preberite članke
![](https://img.franchising.pl/sr/e2c/283/stavka.jpg)
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Najbolj brano
![](https://img.franchising.pl/sr/533/6eb/start.jpg)
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.