Pripravljeni na sosede
Žana Hinek, direktorica prodaje in marketinga v podjetju Biovega, ki je lastnik trgovin "bio&bio" pravi, da so oblikovali strategijo za širitev na sosednje trge saj obstaja tako interes kot tudi konkretne ponudbe. Po drugi strani pa bo ta veriga trgovin, ki je prvo franšizo odprla že pred 11 leti, na domačem trgu, zaradi velike krize, ki še vedno obremenjuje hrvaško gospodarstvo, širjenje nadaljevala predvsem skozi lastne trgovine.
- Bio&bio trgovine eko-izdelkov se širijo samo z organsko rastjo oziroma z odpiranjem lastnih trgovin v trenutku, ko ima sistem dovolj virov sredstev za te investicije. S to strategijo nadaljujemo tudi v prihodnosti - pojasnjuje Hinek.
V sosednjih državah Hrvaške obstaja zanimanje za franšizo "bio&bio", podjetje Biovega, lastnik sistema v katerem posluje veriga trgovin, je definiralo strategijo za nastop na teh trgih.
Preberite članke
Novi partnerji za Husse Srbija
/27.06.2016
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Najbolj brano
Osnovna sredstva in 500 evrov
/21.04.2014
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.