Old Navy prihaja na bližnji vzhod
Kot so napovedali že pred dvemi leti, je mednarodna ekspanzija prioriteta ameriškega podjetja Gap, kar vključuje tudi širitev ene od njenih najbolj priljubljenih modnih blagovnih znamk Old Navy. Pri tem se je Gap odločil, da mrežo trgovin z oblekami pod to blagovno znamko širi predvsem s pomočjo franšize. Prve franšizne trgovine Old Navy so bile odprte marca letos na Filipinih, podjetje pa je v teh dneh "odprlo" tudi trge Bližnjega vzhoda. Gap je namreč podpisal pogodbi z dvema franšiznima partnerjema – podjetjema Fawaz A.Alhokair & Co. in Azadea – ki bosta zadolženi za razvoj maloprodajne mreže v šestih državah te regije.
Odločitev, da se Old Navy loti tudi trgov Bližnjega vzhoda, so spodbudili predvsem dobri rezultati, ki jih v tej regiji od leta 2007 dosegata drugi dve blagovni znamki ameriškega podjetja – Gap in Banana Republic. Trgovine Old Navy se bodo najprej pojavile v Združenih Arabskih Emiratih (Dubaj), Kuvajtu (Kuvajt), Katarju (Doha) in Savdski Arabiji (Rijad).
Prva od dveh omenjenih franšiznih partneric, skupina Azadea, je bila ustanovljena leta 1978 v Libanonu. Podjetje ima danes franšizne pravice in zastopa več kot 50 znanih mednarodnih franšiznih blagovnih znamk iz modne dejavnosti, gostinstva, pohištva in športne opreme, posluje pa po Bližnjem vzhodu, Severni Afriki, Aziji in Evropi. Upravlja z mrežo več kot 500 trgovin, kar vključuje tudi trgovine blagovne znamke Gap v Libanonu in na Cipru.
Drugi franšizni partner, podjetje Fawaz A. Alhokair je bilo ustanovljeno leta 1989 v Savdijski Arabiji in ga še danes vodijo njegovi ustanovitelji – trije bratje Alhokair. Podjetje je s poslovanjem začelo, ko je odprlo dve trgovini z moškimi oblačili, danes pa je prejemnik franšize za več kot 65 mednarodnih blagovnih znamk in upravlja z mrežo več kot 2100 trgovin s posamezno blagovno znamko. Portfelj franšiznih blagovnih znamk je sestavljen iz znanih imen kot so Zara, Bershka, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Zara Home, Uterque, Gap Inc., Mango, Topshop, La Senza, The Children's Place, Marks & Spancer, Tesco F&F in Grupo Cortefiel. Podjetje posluje v 17 državah (Bližnji Vzhod, Severna Afrika, Centralna Azija, države okoli Kavkaza in Združene države Amerike).
Fawaz A. Alhokair od lanskega leta, preko svojega podjetja Retail Group Balkans, posluje tudi v Srbiji. Podjetje je namreč od Delta sporta prevzelo franšize za blagovne znamke Aldo, Accessorize, Monsoon, Sergent Major in Costa Coffee.
Prve franšizne trgovine Old Navy so bile marca letos odprte na Filipinih, prihodnje leto pa naj bi se pojavile tudi v šestih državah Bližnjega Vzhoda. Old Navy bodo najprej dobili Združeni Arabski Emirati, Kuvajt, Katar in Savdska Arabija.
Preberite članke
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
V Bosni in Hercegovini je bila odprta prva franšizna trgovina nemške modne blagovne znamke s.Oliver.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.