Oglaševanje na portalu Franchising.si

Katalog franšiz je eno od osnovnih in učinkovitih orodij pri izbiri potencialnih kandidatov za nakup franšize.
Franchising.si je regionalni spletni portal s poudarkom na franšiznem poslovanju v Adria regiji, ki vključuje države s področja bivše Jugoslavije in Albanijo. Portal je objavljen v treh jezikih - slovenskem, srbskem in hrvaškem, s tremi različnimi internetnimi domenami: Franchising.si, Franchising.rs in Franchising.hr.
Portal je edini medij na slovenskemu trgu, ki je namenjen podjetjem, podjetnikom in vsem zainteresiranim za franšizno poslovanje. Oglaševanje na portalu vam omogoča neposreden stik s potencialnimi franšiziji ali partnerji (agenti) ter promocijo izdelkov in storitev.
Vaš franšizni sistem lahko na portalu predstavite v katalogu franšiz in ga tako približate vsem, ki jih zanima. Poleg tega bo oglaševanje na portalu omogočilo objavo vseh podatkov o vašem franšiznem sistemu in s tem dovolj informacij za vsakogar, ki bi bil lahko kandidat za sodelovanje z vami.
Če vas zanima, nas prosimo pošljite vprašanja o ostalih pogojih na: oglasavanje@franchising.si. Povezali se bomo z vami in vam predstavili več podrobnosti.
Portal je tudi dobra priložnost za promocijo vaših izdelkov in storitev.
Kontakt
Vse zainteresirane prosimo, da izpolnijo spodnji vprašalnik ali pokličejo na številko: +381 63 222859 ali pošljite vprašanja na: oglasavanje@franchising.si Poklicali vas bomo in vam predstavili podrobnosti o naši ponudbi.
Preberite članke

PROFIT franchise services, izdajatelj portala Franchising.si, je del poslovnega sistema PROFIT system Sp z.o.o. Poljska za Adria regijo.
PROFIT system je konzultantsko podjetje, ki se ukvarja s svetovanjem in založništvom na področju franšizinga.
Informacije o oglaševanju na portalu Franchising.si: za franšizne sisteme in druge oglaševalce
Najbolj brano

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.
Ali obstaja jasna meja med distribucijo in franšizo? Če obstaja, po čem se razlikujeta?