Največji del dnevnih vsebin, ki se objavljajo na portalu Luxuspraha.cz nampošilja centrala (redakcija je v Srbiji v Beogradu), kakor tudi kompleten set up strani, in smernice za strategijo in taktiko poslovanja. Naloga pisarne v Pragi je pozicioniranje strani Luxuspraha.cz v skladu s standardi Luxury Group. Naša naloga je poleg implementacije svetovnih vsebin, tudi skrb za kvalitetne prispevke z lokalnega prostora.
Miloš Nešić
Nedelja
10.08.2014
Miloš Nešić upravlja na Češkem specializirani portal Luxuspraha.cz, ki uspešno posluje v okviru franšize Mini Studio Publishing Group.
 

Družba Mini Studio Publishing Group je leta 2012 ustanovila joint venture podjetje, ki je oktobra istega leta zaživelo kot Luxuspraha.cz, ki se kot specializirani portal ukvarja z visoko modo, luksuzom in glamurjem. Družba je tako razširila svoj portfelj Luxury Group, partner v joint venture podjetju pa je Miloš Nešić, sicer po poklicu fotograf.

Nešić je diplomiral na Filmski akademiji v Pragi, na Odseku za fotografijo. Zadnjih deset let je delal kot reklamni fotograf. Njegovi naročniki so bile banke, zavarovalnice, operaterji mobilne telefonije, modne hiše in luksuzne revije. Tako je znal svoje izkušnje dobro uporabiti v novem poslovnem izzivu.

Največji del dnevnih vsebin, ki se objavljajo na portalu Luxuspraha.cz nampošilja centrala (redakcija je v Srbiji v Beogradu), kakor tudi kompleten set up strani, in smernice za strategijo in taktiko poslovanja. – Naloga pisarne v Pragi je pozicioniranje strani Luxuspraha.cz v skladu s standardi Luxury Group. Naša naloga je poleg implementacije svetovnih vsebin, tudi skrb za kvalitetne prispevke z lokalnega prostora. Delo ki ga opravljamo v praški pisarni je raziskava trga, vzpostavljanje poslovnih odnosov in pridobivanje klientov, oziroma oglaševalcev  - še pove Nešić.

Potencial češkega tržišča je po njegovih besedah, izjemno velik. Temu v prid govori podatek, da je bilo na češkem v lanskem letu za internetno oglaševanje porabljenih 291 mio €. Letošnja rast znaša kar 24%.  – Kar se tiče podatkov o tem, koliko je na razpolago oziroma porabijo za oglaševanje luksuzne blagovne znamke, natančnega podatka sicer nimamo, vendar je dejstvo, da so vse blagovne znamke, ki oglašujejo svoje izdelke v svetovnem merilu, prisotne tudi na Češkem – pravi Nešić. 

Z ozirom na to, da so portal odprli šele pred letom dni, so z dosedanjimi rezultati več kot zadovoljni. – Pred začetkom poslovanja smo imeli določene predstave o tem, kako naj bi izgledalo vse skupaj, ko pa smo začeli delati, smo naleteli na zelo pozitivne reakcije pri ljudeh, ki delajo v isti branži. Potencialni klienti so prijetno presenečeni, da sploh obstaja takšen portal. Za bralce portala je Luxuspraha.cz medij, kjer najdejo vse o luksuznih trendih tako na Češkem, kot tudi drugod po svetu – poudarja Nešić.

On pravi, da prave konkurence pravzaprav nimajo. – V zelo kratkem času delovanja, smo postali vodilni na trgu, kar zadeva naš segment – pravi.

Na Češkem, kot pravi, je zdravo poslovno okolje. Država podpira majhna in srednja podjetja z vzpodbudami predvsem preko različnih evropskih sredstev, ki pomagajo začetnikom.  – Mi smo se odločili, da bomo razvijali naš posel izključno z lastnim kapitalom – pravi.

Poleg tega joint venture podjetja, ima podjetje Mini Studio Publishing Group še franšizne partnerje na Hrvaškem, v Črni Gori, v Bangladešu in na Kitajskem.


Želim več informacij
Želim več informacij
If you see this, leave this form field blank

Zanimivosti na forumu