Luksuz brez konkurence
Miloš Nešić
Družba Mini Studio Publishing Group je leta 2012 ustanovila joint venture podjetje, ki je oktobra istega leta zaživelo kot Luxuspraha.cz, ki se kot specializirani portal ukvarja z visoko modo, luksuzom in glamurjem. Družba je tako razširila svoj portfelj Luxury Group, partner v joint venture podjetju pa je Miloš Nešić, sicer po poklicu fotograf.
Nešić je diplomiral na Filmski akademiji v Pragi, na Odseku za fotografijo. Zadnjih deset let je delal kot reklamni fotograf. Njegovi naročniki so bile banke, zavarovalnice, operaterji mobilne telefonije, modne hiše in luksuzne revije. Tako je znal svoje izkušnje dobro uporabiti v novem poslovnem izzivu.
Največji del dnevnih vsebin, ki se objavljajo na portalu Luxuspraha.cz nampošilja centrala (redakcija je v Srbiji v Beogradu), kakor tudi kompleten set up strani, in smernice za strategijo in taktiko poslovanja. – Naloga pisarne v Pragi je pozicioniranje strani Luxuspraha.cz v skladu s standardi Luxury Group. Naša naloga je poleg implementacije svetovnih vsebin, tudi skrb za kvalitetne prispevke z lokalnega prostora. Delo ki ga opravljamo v praški pisarni je raziskava trga, vzpostavljanje poslovnih odnosov in pridobivanje klientov, oziroma oglaševalcev - še pove Nešić.
Potencial češkega tržišča je po njegovih besedah, izjemno velik. Temu v prid govori podatek, da je bilo na češkem v lanskem letu za internetno oglaševanje porabljenih 291 mio €. Letošnja rast znaša kar 24%. – Kar se tiče podatkov o tem, koliko je na razpolago oziroma porabijo za oglaševanje luksuzne blagovne znamke, natančnega podatka sicer nimamo, vendar je dejstvo, da so vse blagovne znamke, ki oglašujejo svoje izdelke v svetovnem merilu, prisotne tudi na Češkem – pravi Nešić.
Z ozirom na to, da so portal odprli šele pred letom dni, so z dosedanjimi rezultati več kot zadovoljni. – Pred začetkom poslovanja smo imeli določene predstave o tem, kako naj bi izgledalo vse skupaj, ko pa smo začeli delati, smo naleteli na zelo pozitivne reakcije pri ljudeh, ki delajo v isti branži. Potencialni klienti so prijetno presenečeni, da sploh obstaja takšen portal. Za bralce portala je Luxuspraha.cz medij, kjer najdejo vse o luksuznih trendih tako na Češkem, kot tudi drugod po svetu – poudarja Nešić.
On pravi, da prave konkurence pravzaprav nimajo. – V zelo kratkem času delovanja, smo postali vodilni na trgu, kar zadeva naš segment – pravi.
Na Češkem, kot pravi, je zdravo poslovno okolje. Država podpira majhna in srednja podjetja z vzpodbudami predvsem preko različnih evropskih sredstev, ki pomagajo začetnikom. – Mi smo se odločili, da bomo razvijali naš posel izključno z lastnim kapitalom – pravi.
Poleg tega joint venture podjetja, ima podjetje Mini Studio Publishing Group še franšizne partnerje na Hrvaškem, v Črni Gori, v Bangladešu in na Kitajskem.
Preberite članke
Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.
Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaga podjetjem ter kakšno je zanimanje za storitev "rezanja stroškov" v regiji, nam odkriva Nikola Oršanić, prejemnik ERA franšize
Francoski franšizni sistem Ticket Com, koncept oglaševanja na zadnji strani fiskalnih računov, je poleg Hrvaške od letos začel poslovati tudi v Sloveniji.
Kako je Printbox prinesel revolucijo v storitvah kopiranja, skeniranja in tiskanja, kaj vse so dosegli do sedaj in kaj nameravajo v prihodnosti, nam bo povedal Luka Jarc.
Kako se oglaševalci odzivajo na Ticket Com franšizo, ali obstaja zanimanje za tovrstno poslovanje in kaj najbolj zanima prejemnike franšiz, nam odgovarja Damir Jurković.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.