Še je prostor za rast
Podjetje Modrý slon Publisher s.r.o je bil ustanovljeno leta 1998. Kakšnih je bilo prejšnjih dvajset let?
V zadnjih dvajsetih letih je bilo nekaj trenutkov, ko smo bili za časom. Vendar smo v zadnjih štirih letih popolnoma pregledali in preuredili naš poslovni model, številke pa zdaj nenehno naraščajo v desetinah odstotkov. Uspelo nam je ustanoviti tiskarno in jo pridružiti Založbi. Od začetne ideje za zgodbo, pa vse do končnega izdelka - danes pod isto streho izdelujemo personalizirane knjige. Zahvaljujoč franšiznemu sistemu smo se uspeli razširiti tudi na mednarodno raven.
Ponudba založnika je sestavljena iz prilagojenih knjig in didaktičnih pripomočkov. Kaj je najbolj priljubljen izdelek med vašimi strankami?
Poleg personaliziranih knjig standardna ponudba vključuje Tangle knjigo (Tangle Book) ali spominske igre. Najbolj zaželeni pa so osebno prilagojeni leporellosi, ki so edinstveni na svetu in so izdelani prav tukaj, v naši Založbi.
Modrý slon se je uspešno razširil na mednarodno raven. Je podjetje uspešno tudi v tujini?
S strani naših franšiznih partnerjev slišimo le pozitivne odzive. Kot lastniki licence Master-Franšize cenijo to, da so deležni tržne ekskluzivnosti in uživajo veliko podporo z naše strani. Tako se lahko osredotočijo na vodenje spletne trgovine, službo za pomoč uporabnikom in sprejemanje naročil s strani svojih strank. Naročila pošljejo nam, izdelke izdelamo mi, nato pa jih pošljemo našim Master-franšizojemalcem, ki uredijo dostavo izdelka. Dobiček Master-franšizojemalca je 50% prodajne cene izdelka, to pa velja vse države. Po besedah franšizojemalcev je to sanjsko delo. Prodajo izjemno lep izdelek in ne potrebujejo skladišča, pisarn, vse kar potrebujejo je zgolj internetno povezavo.
Kako boste nove partnerje našli v novih državah?
S predstavitvijo ponudbe na portalih Franchising.hu in Franchising.rs smo našli partnerje na Madžarskem in v Bosni. Svojo ponudbo bomo predstavili tudi na drugih franšiznih portalih, kot je Franchising.pl - pa tudi na Franchising.si. Nenazadnje uporabljamo za vzpostavitev poslovanja tudi osebne stike, ki smo si jih pridobili z našimi drugimi poslovnimi dejavnostmi v povezavi z izobraževanjem otrok.
Preberite članke
Da postanete lastnik založniške hiše, včasih niso potrebne velike investicije.
Franšizni sistemi, ki so specializirani za otroke in mladostnike, iz leta v leto privlačijo vse več strank, poleg njih pa tudi prejemnike franšiz.
Mala založniška hiša je popoln posel za vse, ki želijo delati od doma, pravi direktor založniške hiše "Modri Slon" na Poljskem, Rafał Kwiatkowski.
Za franšizo založniške hiše Modri slon niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji – prejemnik franšize lahko celotno založniško dejavnost vodi od doma.
Češka založniška hiša Modri slon, znana po personaliziranih knjigah za otroke, je dobila pravice za objavo serije knjig z enim od priljubljenih animiranih junakov – Krtkom.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.