Sreča spremlja pogumne

V nobenem poslu ne poznamo univerzalnega recepta za uspeh. Dobra ideja in inovativnost sta vsekakor potrebna, vendar nista zadostna pogoja. Za uspeh je velikokrat potrebna vztrajnost in precejšnja mera poguma, kar lahko potrdita brat in sestra Alessio in Rosetta Santoiemma, mlad italijanski dizajnerski dvojec. Dokazala sta, da lahko povsem običajen in dobro poznan modni detajl, prinese modno svežino in nekaj novega. Vse to jima je uspelo v Italiji, kjer vlada v svetu mode in dizajna, izredno huda in brezkompromisna konkurenca.
Alessio in Rosetta sta v lanskem letu sodelovala na mednarodnem modnem sejmu White, v Milanu. Pod blagovno znamko Al&Ro sta predstavila njuna nova sončna očala, ki so bila med izjemno hudo konkurenco, proglašena za “avantgardo in kreacijo, ki zre v bodočnost”.
Al&Ro očala so zaradi uporabe “inovativnega in hiper-tehnološkega” materiala, nezlomljiva. Gre za posebno vrsto gume, ki jo je mogoče zvijati in raztegovati, očala pa je mogoče brez škode, vreči tudi na tla. Kupci se o vsem tem lahko prepričajo še pred nakupom.
Očala so obenem vpadljiva tudi zaradi dovrešenega dizajna, raznolikosti barv in odličnih fizičnih karakteristik. So namreč izredno lahko, mehke na otip in imajo možnost prilagajanja različnim tipom obrazov.
Dobavljiva so v 30. barvnih odtenkih, z zamenljivimi stekli in z različnimi teksturami materiala, ki se prilagaja posamezni barvi očal. Trenutno prodajajo dva modela – “Square” in “Drop”, po ceni 80 evrov za par.
Ta zanimiv, pa čeprav nekoliko nenavaden italijanski hit, lahko zelo hitro postane svetovni modni fenomen. Očala Al&Ro so dovolj nevtralna, da lako vsakomur pristojijo in obenem dovolj ekstravagantne, da ustrezajo ljudem, ki prisegajo na prepoznan stil. Dvojcu Santoiemma zagotov ne manjka kreativnosti in poguma.
Preberite članke

Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Najbolj brano

Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Verbatoria nezadržno širi svojo franšizno družino v Evropi - na zemljevidu je nov partner iz Poljske. Podjetje je sodelovalo tudi na sejmu "Frankfurt Franchise Expo 2024".