Mia Body Space
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
Mia Body Space je sodoben fitness in body-shaping koncept, ki združuje posebej razvite naprave, napredno programsko opremo in standardizirane protokole vadbe za hitre, vidne in ponovljive rezultate.
Vadbe potekajo na inovativnih napravah – Mia Body Space Traku, kolesu, Mia Body Sculptu in Madero valju – s pomočjo varnih in natančno opredeljenih programov, prilagojenih širokemu krogu uporabnikov, od rekreativcev do aktivnih vaditeljev.
Osnova metodologije je sinergija vakuumske terapije in infrardeče svetlobne tehnologije, ki spodbuja izgorevanje maščob, aktivira prekrvavitev, pospešuje metabolizem in učinkovito oblikuje telo.
Zaradi standardiziranega sistema vsak Mia Body Space studio zagotavlja enotno izkušnjo in visoko kakovost storitev, strankam ponuja učinkovito vadbo v krajšem času, partnerjem pa stabilen, prepoznaven in tržno privlačen poslovni model.
Franšiza je namenjena podjetnikom s področja fitnessa, športa in wellnessa ter investitorjem, ki iščejo sodoben, jasno strukturiran in močno podprt koncept z velikim tržnim potencialom.
Več informacij: https://www.instagram.com/miabodyspace/
Lastne poslovne enote
1 Beograd
Franšize enote
10
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
Prejemnik franšize / partner Mia Body Space prejme:
- pravico do uporabe blagovne znamke in celotnega poslovnega koncepta
- operativni priročnik in standardizirane protokole tretmajev
- uvodno usposabljanje za prejemnika in usposabljanje za osebje
- smernice za ureditev prostora in brendiranje
- močno marketinško in PR podporo, vključno z:
- aktivno promocijo blagovne znamke s strani Mie Borisavljević kot obraza blagovne znamke,
- prisotnostjo in vidnostjo na družbenih omrežjih blagovne znamke,
- uporabo centraliziranih marketinških vsebin in kampanj
- stalno operativno podporo in nadzor kakovosti
- dostop do nadgradenj sistema in know-howa
Ocenjena skupna vrednost naložb
Vstopna pristojbina: od 5.000 EUR naprej
Mesečna pristojbina (vključuje tudi marketing): od 500 EUR naprej
Skupna začetna investicija: najmanj 35.000 EUR
Opomba: Zneski vseh pristojbin ter višina skupne investicije se razlikujejo glede na velikost ekskluzivnega območja, na katerem deluje franšizojemalec, ter glede na število naprav, ki se nabavljajo.
Osnovne sistemske zahteve
Potencialni prejemnik franšize mora izpolnjevati naslednja osnovna merila:
- pripravljenost na aktivno osebno angažiranje pri vodenju studia
- oseba, ki vodi franšizo, mora imeti izkušnje ali strokovno ozadje na področju športa, fitnesa ali sorodnih dejavnosti (fitnes trener, športni delavec, fizioterapevt, wellness inštruktor ipd.)
- sprejemanje in dosledno spoštovanje standardov in postopkov sistema
- opravljeno obvezno uvodno usposabljanje (prejemnik + osebje)
- zagotovljen ali načrtovan ustrezen poslovni prostor v skladu s smernicami blagovne znamke
- zagotovljena finančna sredstva za začetno investicijo in začetek poslovanja
- pripravljenost na zaposlovanje in usposabljanje osebja v skladu s standardi sistema
- izrazita usmerjenost v kakovost storitev in delo s strankami
- sprejemanje nadzora kakovosti, revizij in sistema poročanja
- spoštovanje etičnega kodeksa in strokovnih norm blagovne znamke
- dolgoročna poslovna usmerjenost in želja po razvoju stabilnega, blagovno znamčenega poslovanja
Informacije o franšizorju
Sportsko udruzenje “MIA BODY SPACE” Beograd
Luke Vojvodica 18E, Beograd, Serbia
+381 69 3044046
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Jump Planet
/01.02.2019
Jump Planet, poljski koncept zabavnega parka s trampolini, nudi franšizo v Sloveniji. Kaj se pričakuje od kupca franšize?
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?
/08.10.2012
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.
Franšiza, ki ugaja športnikom
/06.04.2015
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.
Kaj vse so dosegli v letošnjem letu, k čemu težijo, kot tudi po čem se Skinial razlikuje od drugih sistemov za odstranjevanje tetovaž, govori lastnik koncepta Klaus Bode.
V čem je skrivnost uspeha fitnes programa FitCurves, kaj je potrebno za otvoritev kluba in uspešno poslovanje, nam razkriva Miklos Forgacs, menedžer blagovne znamke, ki je največja ameriška fitnes franšiza
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Blagovna znamka Nicole cosmetics je kot franšiza mednarodno prisotna na poljskih, litovskih, hrvaških, srbskih in črnogorskih tržiščih, vendar si želijo si še dalj.
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.