Priložnost za razvoj
Nemški franšizni sistem Skinial bo letos prvič sodeloval na Franchise EXPO 2014, največjem sejmu franšiz v srednji in vzhodni Evropi, ki bo potekal v Varšavi od 16. do 18. oktobra 2014. Skinial je namreč lansko leto našel prejemnika master franšize na Poljskem, ki je odprl prvi salon v Ščečinu, hkrati pa prevzel obveznost, da naprej razvija mrežo na tem trgu. Sejem franšiz je idealna priložnost, da se koncept in model poslovanja neposredno predstavita večjem številu potencialnih partnerjev.
- Opažamo, da vse bolj raste število ljudi, ki iz različnih razlogov želijo odstraniti tetovaže. Vendar pa jih večina obupa, saj se odstranjevanje tetovaže povezuje z bolečim in dolgotrajnim procesom, ki v določenih primerih niti ne doseže želenih rezultatov. To predvsem velja za tretmaje, kjer se uporablja laser - pravi Eigil Thomsen, prejemnik master franšize zadolžen za razvoj Skiniala na Poljskem. - Po drugi strani je Skinial edini koncept, ki omogoča popolno odstranjevanje vseh barv iz kože, pri tem pa uporablja popolnoma naraven preparat, ki po vbrizgu pod kožo samo spodbuja njeno naravno sposobnost izločanja vseh tujkov iz telesa - pravi Thomsen.
Thomsen pove, da je bilo v času, ko se je odločal o prevzemu franšize Skinial, odločilno prav to, v kolikšni meri se ta storitev oziroma metoda razlikuje od vsega ostalega, kar se ponuja na tržišču. Za Thomsena je bilo spoznanje, da se uporablja manj boleča, manj invazivna in bolj varna metoda od laserskega odstranjevanja tetovaže, ena od garancij, da bo koncept privlačen za veliko več strank. Zdaj potrjuje, da tudi same stranke posebno cenijo, ko jim predstavijo vse prednosti metode Skinial.
- Ni odveč opozoriti, da visoke temperature, ki jih proizvaja laser, razbijajo barve, pri čemer nekaj te barve prehaja v kri. Na žalost to pomeni, da se maščoba nabira v limfah, jetrih in drugih delih telesa. Torej lahko s tem povzročimo alergije in resne bolezni. Stranke seveda želijo biti s tem seznanjene - pravi Thomsen.
Po nekaj več kot letu dni dela, se je samo na Poljskem oglasilo več kot sto kandidatov, ki so bili zainteresirani za zagon franšize. Vendar Thomsen poudarja, da je bilo med zainteresiranimi le kakih deset resnih kandidatov. Upa, da bo sejem povečal možnosti, da se javijo novi zaželeni partnerji.
Skinial aktivno išče partnerje tudi v državah tukajšnje regije. Čeprav tudi v Sloveniji iščejo predvsem prejemnika master franšize, se koncept lahko razvije tudi kot posamezna franšiza (otvoritev enega studia). Ta opcija zahteva veliko manj investicij in dopušča več časa za promocijo in razvoj.
Skinialova franšiza je namenjena osebam, ki že imajo znanja s področja negovanja kože, kot so zdravniki, medicinske sestre, kozmetiki ali farmacevti. Za zagon posamezne franšize, je potrebno odšteti 17.000 EUR. Ta vsota pokrije stroške vstopnega nadomestila, izobraževanje, začetni paket desetih tretmajev in celotno opremo za studio.
- Studio za odstranjevanje tetovaž, je na začetku lahko dodatna dejavnost, sčasoma pa, v odvisnosti od tempa s katerim se razvija, postane posel, kateremu bodo prejemniki franšize popolnoma posvečeni. Studio se lahko odpre tako znotraj klinik, kozmetičnih in estetskih salonov, kot tudi v zasebnih stanovanjih, seveda z drobnimi modifikacijami, ki bi zadovoljile obvezne higienske standarde. Za Skinial studio pravzaprav ne potrebujemo več kot 15 kvadratnih metrov - deli svoje izkušnje Thomsen.
Zainteresirani lahko več informacij in opis sistema najdejo v našem Katalogu franšiz.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.