Uspešen vulkanizer v regiji

Vulco – franšizna veriga vulkanizerskih servisov – uspešno posluje na štirih tržiščih v regiji: Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem in v Makedoniji. Kot smo že pisali, na Hrvaškem posluje 42 prejemnikov franšize, v Srbiji 50, v Makedoniji sedem.
Vodja razvoja maloprodaje v Sloveniji Andrej Vraničar pravi, da trenutno pod blagovno znamko Vulco posluje 44 vulkanizerjev. Nismo pa uspeli dobiti več informacij o sami mreži, saj so pogoji za sodelovanje in vstop v franšizni sistem, kot pojasnuje Vraničar, izključno del dogovora s partnerji.
Kljub temu lahko na uradni spletni strani podjetja Vulco najdemo podatke, da vstop v njihov sistem omogoča najboljše cene za gume blagovnih znamk Goodyear, poleg tega pa tudi ugodne pogodbe o nakupu drugih avtomobilskih delov. Franšizodajalec organizira tudi izobraževanja, reklamne kampanje in podporo na področju marketinga, svetovanje na področju prodaje, kot tudi vse relevantne informacije v zvezi s tržiščem.
Podjetje Vulco je mednarodna franšizna veriga vulkanizerjev v lastništvu koncerna Goodyear. Poleg tega, da servisi pod blagovno znamko Vulco prodajajo pnevmatike blagovnih znamk holdinga in opravljajo vse storitve v zvezi s pnevmatikami, ponujajo tudi popravilo in zamenjavo amortizerjev, nakup rezervnih delov za izpušne in zavorne sisteme, akumulatorjev ter motornega olja.
Vulco je prisoten tudi v državah zahodne Evrope, poleg tega pa še v državah zahodne Afrike – prav tako preko franšize. Ustanovljen je bil leta 1996 v Franciji, kjer ima danes že več kot 200 vulkanizerjev pod to blagovno znamko. Večina med njimi so franšiziji.
Najbolj brano

Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Verbatoria nezadržno širi svojo franšizno družino v Evropi - na zemljevidu je nov partner iz Poljske. Podjetje je sodelovalo tudi na sejmu "Frankfurt Franchise Expo 2024".