Vojna zaradi zajtrka: 2. runda

Na sliki: novi Cantina Power Meni
V ZDA, porabijo gostje na leto okrog 200 milijard dolarjev. To je seveda zadosten razlog, da se velike blagovne znamke srdito borijo za čim večji delež na tržišču.
Od začetka letošnjega leta se McDonald’s. Burger King in Taco Bell, da bi privabili čim več gostov vojskujejo v t.i. vojni za zajtrk. Boj za goste se je preselil z jedilnikov še na reklame in družbena omrežja, o čemer smo že pisali na naših portalih.
Tokrat je Taco Bell, znan po mehiški hrani, posegel bolj po konvencionalnem orožju. Najavil je spremembe v jedilniku. V sporočilu za javnost omenjajo, da bo od zdaj zajtrk močnejši, kar pomeni tudi, da bo veriga Taco Bell svoj znani izdelek Cantina burritos pripravljal z mnogo več proteinov (več kot 20g), z občutno manj kalorij (200 manj glede na obstoječi obrok). Te spremembe naj ne bi vplivale na okus novih t.i. Power Platform obrokov, pravijo še v sporočilu.
-To je odgovor na potrebe ljudi, ki želijo začeti dan z malo več protein, vendar na način, katerega lahko dobite le v Taco Bell - pravi Brian Nicols, predsednik družbe Taco Bell. Ustreči gostom, ki se žele prehranjevati zdravo, je stalen izziv vseh ponudnikov hrane. Zato vse verige hitre prehrane, ki se je je prijel vzdevek “Junk Food”, želijo uvesti na svoje jedilnike čim več “zdrave hrane”. Nizkokalorični in nemastni izdelki, naj bi privabili mlajšo generacijo, 20 in 30 letnike, ki so večinoma bolj izbirčni in osveščeni od starejše generacije.
Taco Bell ima v svoji ponudbi že od leta 2005, tudi meni z nizkokaloričnimi obroki. (Fresco Menu). Razlog za širitev obstoječe ponudbe so bili rezultati internih raziskav. Te so pokazale, da je meni Fresco najbolj privlačil žensko populacijo. Sedanji proteinsko bogatejši meni, pa naj bi bolj privlačil moške goste.
Finančni rezultati kažejo, da je Taco Bell izbral dobro poslovno strategijo. V drugem četrtletju je bila prodaja večja za tri odstotke. S čemer so lahko še posebej zadovoljni pa je podatek, da je bil zelo pozitiven odnos gostov ravno zaradi bogatejšega menija pri zajtrkih.
Preberite članke

Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« je eden redkih domačih franšiznih sistemov, ki že vrsto let uspešno kljubuje vsem izzivom in stalno raste.
O imenovanju za eno od podpredsednic Evropske franšizni federacije, o bodočih aktivnostih delu federacije in regulativi, se pogovarjamo z Ljiljano Kukec.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/