Subway se vrača na Hrvaško!
Martin Princ
Potem, ko se je lani Subway uspešno vrnil na slovenski trg, zdaj največji svetovni ponudnik hitre prehrane namerava povratek tudi na hrvaško tržišče in že išče potencialne kandidate za franšizo. Kot je povedal za naš portal Martin Princ, ki je v Srednji in Vzhodni Evropi zadolžen za ekspanzijo te ameriške verige, ima Subway tako, kot povsod drugod po svetu, kjer posluje, popolnoma enake cilje. - Postati hočemo prepoznavna blagovna znamka, številka ena ne le v postrežbi, temveč tudi v kvaliteti in ugodnih cenah. In tudi kot drugje po svetu, bomo širili mrežo restavracij preko lokalnih franšiznih partnerjev, ki bodo najpomembnejši za uspeh koncepta Subway na hrvaškem tržišču. Hrvaška je sedaj del EU, zaradi tega lahko brez problema zagotavljamo, da bo kvaliteta surovin na enako visokem nivoju, kot drugod v EU, na tako imenovanem Subway Golden standard ali Zlatemu standardu, kar pred vstopom Hrvaške v EU ni bilo vedno možno. – pojasnjuje Princ.
Subway se na je Hrvaškem prvič pojavil leta 2004 in tedanji prejemnik franšize je uspel odpreti 6 restavracij. S tržišča se je umaknil leta 2009 in eden od razlogov za to je bil nedvomno ta, da ni mogel zadostiti standardom Subway, zaradi vsemogočih ovir, tako cenovnih kot carinskih. Sedaj so naša pričakovanja veliko večja. – Vemo, da so potrošniki na Hrvaškem zelo zahtevni in zahtevajo kvalitetne usluge. Vemo, da je bil Subway zelo popularen na Hrvaškem, zato tokrat, ko smo pripravili visoko kvaliteten proizvod, pričakujemo pravi rezultat. – pravi Princ
Po trenutnih načrtih, bi naj odprli na Hrvaškem vsaj 22 restavracij, v mestih z najmanj 50.000 prebivalcev. Najboljše lokacije so tam, kjer je veliko prometa, najbolj v peš conah in kjer se zbira veliko ljudi. – Ne želimo hiteti in nam je jasno, da bo potrebno veliko časa, da bomo odprli prvo restavracijo. Na vsak način moram reči, da so pričakovanja, kar zadeva Hrvaško, res velika.
Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za franšizor so standardni, ki veljajo v sistemu Subway, višina investicije je odvisna predvsem od izbrane lokacije in velikosti lokala in stanju v katerem je, kar pomeni, koliko bo potrebno še vložiti denarja v prenovo, da bi dosegli zahtevani standard. Pričakovana investicija v opremo lokala znaša približno 40.000,00 €, začetni franšizni prispevek znaša za prvo restavracijo 7.500,00 € in za vsako nadaljnjo, polovico od tega. Z vstopom v franšizni sistem Subway, franšizij ne dobi samo pravico uporabe največje svetovne verige restavracij, ampak tudi know-how in zelo bogate izkušnje.
Vse pogoje in podroben opis franšiznega sistema lahko poiščete v našem Katalogu franšiz.
Trenutno se Subway nima namena širiti v druge države regije, čeprav je to dolgoročno tudi to eden izmed ciljev. – Gotovo bi si želeli vstopiti tudi na tržišča Srbije, Bosne in Hercegovine, Črne Gore in Makedonije, vendar smo šele lani odprli Ljubljano, zdaj je naš naslednji cilj Hrvaška in tako dalje, korak za korakom. – dodaja Princ.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/