Meni po Matiji
Wok by Matija je restavracija, v kateri pripravljajo specialitete izključno iz sestavin, pridelanih na ekoloških vrtovih. Prav restavracija je bila odprta leta 2013 v središču Zagreba. Avtor koncepta je Matija Nikolić, ki ga poznajo hrvaški gledalci iz priljubljene TV oddaje »Masterchef« Kot sam pravi, je vedno želel odpreti gostinski kotiček, kamor bi lahko ljudje skočili po nakupu ali poslovnem srečanju, na zdrave specialitete.
- Wok by Matija je znan ker je predvsem zdrava kombinacije okusa, vonja in barv. Vse jedi so pripravljene po lastnem originalnem receptu, kot kombinacija svetovnih kulinaričnih posebnosti in lokalne kuhinje. Edina povezava s kitajsko kuhinjo je, da so živila toplotno obdelana v woku, in izbira palčk - zaradi praktičnosti in specifičnosti embalaže - pojasnjuje Matija Nikolić.
Zanimivo je, da sestavine, ki se uporabljajo za pripravo jedi v tej restavraciji, so pridelek staršev Matije Nikolića, v osrčju naravnega parka "Mikin krč". Živila prihajajo tudi iz prijateljskih družinskih kmetij. Starši proizvajajo lastne domače rezance, narejene iz pšenične moke in jajc ekološke pridelave. V ponudbi so tudi naravni sokovi, ki jih pripravljajo iz svežih sezonskih sestavin.
Po enem letu dela, je bil odprt prvi franšizni lokal na Reki. Eden od razlogov, za Matija Nikolić širitev poslovanja preko franšiznega sistema je želja, da čim več ljudi uživa hitro, vendar zdravo hrano. - Veseli smo, da bodo Rečani lahko uživali v novejših, boljših okusih - je dejal Nikolić.
Franšizo ponujajo na območju cele Hrvaške. - Možna je tudi širitev izven meja Hrvaške, tudi v sosednje države, in kasneje morda tudi še drugam po svetu. Največ povpraševanja za franšizo zaenkat prihaja z območja Jadranske obale.
Prejemnik franšize dobi pravico do uporabe imena, receptov in sedem dni usposabljanja v restavraciji v Zagrebu. Ker se meni spreminja glede na sezono, se franšizor zavezuje, da bo izvajal dodatno usposabljanje v mestih prejemnikov franšiz. - Z nakupom franšize postane prejemnik franšize privilegirani kupec tudi naših proizvodov, ker surovine kupuje po znatno nižjih cenah. V našem sistemu uporabljamo naše pripravljene omake in naše domače testenine, tako traja priprava jedi dve minuti za vsak obrok. Prav tako prejemniki franšize lahko računajo na promocijo in trženje z naše strani - pojasnjuje Nikolić.
Na vprašanje, ali je v teh težkih gospodarskih razmerah težko širiti franšizne mreže, Nikolić pravi, da ni nobenih podobnih restavracij na Hrvaškem, in da je zato lažje. - To je razvidno iz našega poslovanja. Medtem ko drugi zapirajo trgovine, se mi širimo in odpiramo nove - pravi.
Poleg franšiz, nameravajo še naprej širiti svojo lastno mrežo restavracij. Kmalu bo odprta nova restavracija v Zagrebu. Cilj je odprtje vsaj desetih restavracij ne samo v Zagrebu, temveč tudi drugje.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/