Zobozdravstvena oprema in franšiza
Gruppo Dam je vodilni italijanski proizvajalec zobozdravstvene opreme in že 30 let trži visokokakovostne instrumente in opremo za zobozdravstveni sektor. Izdelki izstopajo po svoji vrhunski blagovni znamki Fresissima®, pod katero se proizvajajo in prodajajo inovativni zobni svedri najvišje kakovosti. Podjetje v naslednjem obdobju načrtuje razvoj prodajne mreže na Hrvaškem in v Sloveniji ter zato išče franšizne partnerje, ki bodo imeli ekskluzivno pravico prodaje zobnih svedrov Fresissima® na opredeljenem območju teh držav.
Za začetek - idealen kandidat za našo franšizo je oseba , ki se želi učiti in razvijati posel v specifičnem sektorju zobozdravstva in prodaje - pravi Cristian Ferrero, izvršni direktor Gruppo Dam. Čeprav gre za specializirano področje, bodočim partnerjem ni treba imeti predhodnih izkušenj v tem sektorju, saj podjetje ponuja dobro strukturiran program usposabljanja, ki bo partnerjem omogočil, da v kratkem času postanejo profesionalci. - Glavna zahteva bi bila torej močna motivacija in podjetniški odnos, s ciljem dolgoročne rasti, saj dajemo tudi možnost širitve prodajne mreže naših partnerjev - pravi Ferrero. Edini poseben pogoj, ki je dejansko postavljen za partnerje iz Hrvaške in Slovenije, je, da znajo govoriti italijansko. Omenimo še usposabljanje in podporo – kar je temelj uspeha.
Za Začetek poslovanja je potrebna enkratna naložba 23.900 evrov, ki, kot poudarja Ferrero, vključuje vse. Prejemnik franšize ne bo plačeval nobenih drugih franšiznih provizij (niti rednih niti trženjskih stroškov), niti ne bo imel nobenih drugih posebnih stroškov, povezanih s franšiznim sodelovanjem. Prav tako je priročno, da za to delo ni treba odpreti podružnice ali imeti skladišča. Prejemnik franšize lahko posel vodi v celoti sam, po potrebi pa lahko najame tudi lastne prodajalce. - Za to se odločajo tisti, ki intenzivno širijo prodajno mrežo in nujno potrebujejo pomoč pri obvladovanju velikega števila strank - pojasnjuje naš sogovornik.
Kolkšno ozemlje pokriva prejemnik franšize?
Velikost ozemlja bomo skupaj določili v fazi pogajanj, odločitev pa bo temeljila na obsegu poslovnega projekta in ciljih, za katere si partner prizadeva, - pravi izvršni direktor družbe. Poudarja, da sta Hrvaška in Slovenija ozemlji, kjer se želijo strateško razvijati in meni, da sta to trga z velikim potencialom za rast tega posla. Pri franšiznem sodelovanju je vsekakor veliko lažje, saj se lahko prejemnik vedno zanese na pomoč in podporo franšizorja. - Naši poslovni partnerji prejmejo vso podporo in usposabljanje, ki jih potrebujejo za vodenje podjetja. To vključuje prenos znanja, tako na tehničnem področju, ki vključuje podrobne značilnosti izdelka, kot na komercialnem področju, kjer jih bomo naučili prodajnih strategij. Prejemnike bomo vodili tudi skozi proces zagona in prve korake pri vodenju tega posla – pravi Cristian Ferrero. Da bi pridobil potrebno znanje in samozavest pri predstavitvi izdelkov Fresissima® zobozdravnikom in zobotehnikom, se mora franšizojemalec izobraževati. – Usposabljanje poteka tudi preko digitalnih učnih platform, do katerih se dostopa na spletu, pa tudi na terenu, v neposrednem srečanju s franšizijem – pojasnjuje naš sogovornik. – Vedeti je treba – še poudarja – da omenjena začetna naložba krije vse vloženo delo in stroške naših visoko usposobljenih kadrov, ki bodo prišli iz Italije za izobraževanje in podporo franšizojemalcem na svojem področju. Ta podpora je pri nas e v teku in vključuje občasno usposabljanje ali coaching v državi franšizojemalca - pravi Ferrero.
Navsezadnje, zakaj bi zainteresirani podjetniki razmišljali o pridružitvi franšiznemu sistemu fresissima oltre il franchising®?
- Če imate podjetniške ambicije in če je vaš cilj ustanoviti podjetje v dobičkonosnem in stabilnem sektorju z velikim potencialom v sedanjosti in prihodnosti, je to lahko prava služba za vas - pravi Ferrero. - Fresissima je varna vstopnica za tržno nišo, zelo donosna tako s strokovnega kot z ekonomskega vidika. Prvič, ker se lahko naši partnerji zanesejo na 30-letne izkušnje na tem področju, in drugič, ker je ta posel pozicioniran v sektorju, ki po svojih notranjih značilnostih ne pozna krize, ampak nenehno raste in cveti – pravi Cristian Ferrero.
Preberite članke
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.
Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.