Kacper Szczepański vodja razvoja franšize Pizza Hut / Partnerje iščemo po vsej Sloveniji predvsem v mestih z več kot 30.000 prebivalci, imamo pa projekte tudi za manjše kraje.
Sobota
26.02.2022
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
 

Kakšni so vaši razvojni načrti za leto 2022?

Najprej bi rad predstavil AmRest slovenskim bralcem. Smo svetovno podjetje, ki deluje v 25 državah, zaposluje več kot 45.000 ljudi. Upravljamo z 9 blagovnimi znamkami (KFC, Starbucks, Pizza Hut in še več). V strategiji našega podjetja se osredotočamo na trajnostno rast, katere cilj je ustvarjanje dobička. Načrtujemo nadaljnja odprtja, pred vsakim od njih bo poglobljena analiza prodajnega potenciala ter izračun kratkoročnega in dolgoročnega dobička. Ta dolgoročna in donosna perspektiva poslovnega razvoja je značilna za vse blagovne znamke, ki jih upravlja AmRest na evropskih trgih. Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut tudi pri vas…

Ali iščete franšizojemalce za celotno državo, ali za posamezna mesta ali območja?

Kjerkoli lahko odpremo prodajna mesta, ki ustrezajo našim tehničnim in poslovnim zahtevam, smo odprti za pogovore. Pomembno je, da je poslovni prostor dobro viden, z možnostjo parkiranja avtomobilov naših gostov in dobaviteljev, ter da se nahaja na mestu, s katerega lahko poskrbite za dostavo na čim večjem krajevnem območju. Vse to preverimo skupaj z našimi franšizojemalci, preden izberemo lokacijo. Partnerje iščemo po vsej Sloveniji predvsem v mestih z več kot 30.000 prebivalci, imamo pa projekte tudi za manjše kraje.

Kakšne so zahteve za franšizojemalce: starost, prejšnje izkušnje, spretnosti, izobrazba, kaj drugega?

Najpomembnejša stvar je odločitev in pripravljenost postati naš franšizojemalec. Pomembno pa je tudi usposabljanje za vodenje obrata Pizza Hut, ki ima kot vsaka dejavnost, svoje posebnosti. In ravno poznavanje sistema dela in obvladovanje veščin znotraj restavracije, so temelj uspeha.

Kako velika je naložba v restavracijo Pizza Hut, ki jo mora zagotoviti franšizojemalec – za vsak od možnih formatov?

Zaradi kompleksnosti naše ponudbe se o investicijskih vprašanjih pogovarjamo v fazi pogovorov z zainteresiranimi partnerji.

  1. Kolikšen je skupni znesek investicije in kaj je vanj vključeno
  2. Koliko so pristojbine: začetna licenca, trenutna franšiza, trženje in ostali stroški
  3. Kakšna je donosnost naložbe in kdaj.

Vendar bi rad še enkrat poudaril – o vsaki naložbi je govora posebej.

Ali morajo prejemniki franšize/partnerji sami iskati prostore, prostor za vodenje podjetja ali pri tem lahko računajo na pomoč dajalca franšize? Kakšna je optimalna površina prostorov? Kako naj bo urejena in opremljena?

Prostor najde in najame franšizojemalec, včasih imamo prostore tudi mi sami. Ne glede na to, kdo najde prostore, jih skupaj preverimo v tehničnem in poslovnem smislu. Idealno mesto je tisto, ki ima 100m2 – 200m2. Dobro je, če je prilagojena gostinski dejavnosti, ker bistveno pospešuje čas gradnje gostinskega lokala in zmanjšuje stroške investicije.

Kaj v okviru franšiznega paketa ponujate svojim partnerjem (usposabljanje – v kakšnem obsegu, programsko opremo, priročnik za uporabo, načrtovanje prostorov, kaj še)?

Franšizni paket vključuje celotno znanje in izkušnje znamke Pizza Hut. Odlikuje nas dostop do spletnih prodajnih orodij, ki neprestano povečujejo število naročil za postrežbo, osebni prevzem ali dostavo, najboljše sestavine po najboljših cenah, zahvaljujoč učinkoviti distribucijski mreži in certificiranim dobaviteljem. Veliko časa namenjamo učinkovitemu usposabljanju restavracijske ekipe in podpiramo partnerja s standardi in teoretičnim in praktičnim usposabljanjem za samostojno vodenje restavracije. Ponujamo tudi nabor marketinških aktivnosti za hitro povečanje dobička od prodaje.

Kateri so danes najtežji izzivi pri odpiranju podjetja?

Izziv je bil in ostaja čas. Tako mi kot naši franšizojemalci bi želeli restavracije odpreti na dan podpisa pogodbe, vendar formalni procesi, gradnja in usposabljanje zahtevajo večmesečno delo.

Kakšno je trenutno zanimanje za vašo franšizo?

Nenehno se pogovarjamo z zainteresiranimi vlagatelji po vsej Srednji, Vzhodni in Južni Evropi, kar nas zelo veseli. Mnogi izmed njih bodo postali naši franšizojemalci. To nam omogoča, da na prihodnja leta gledamo z optimizmom.

Kako ocenjujete trenutno stanje in obete gastronomije, predvsem segmenta, v katerem delujete? Kakšni izzivi čakajo industrijo v prihodnjem letu?

Gastronomija so predvsem ljudje in ljudje v tej panogi so kos vsem razmeram. Največji izzivi panoge so zmanjšati fluktuacijo zaposlenih in jim zagotoviti pogoje, zaradi katerih ne bodo želeli spremeniti panoge, v kateri delajo.


AmRest / Smo svetovno podjetje, ki deluje v 25 državah, zaposluje več kot 45.000 ljudi. Upravljamo z 9 blagovnimi znamkami (KFC, Starbucks, Pizza Hut in še več)
/2/
Pogledajte više