Zmagovalna kombinacija za SpinaliS
Ergonomski stol SpinaliS, ki je bil razvit in narejen leta 1999 v Sloveniji, je danes naprodaj po celi Evropi. SpinaliS ima večini trgov ekskluzivne distributerje, ki so poleg prodaje zadolženi tudi za razvoj prodajne mreže – na Poljskem je to podjetje Medexo Pl. Medexo PL se je v želji pospešiti tempo širjenja na svojem tržišču, odločil za dajanje franšize. Tako je lokalnim podjetnikom, ki so bili zainteresirani za prodajo SpinaliS stolov, ponudil dve opciji – da postanejo prejemniki "območne" franšize (Gold licenca) ali prodajni predstavniki (Silver licenca).
Lastnike "zlate" (Gold) licence imajo trenutno v štirih mestih, kjer imajo partnerji svoje prodajne salone, v katerih je stalno razstavljeno osem modelov teh stolov. V skladu s franšizno pogodbo morajo biti saloni odprti najmanj štiri dni v tednu, vsaj šest ur na dan. Lastniki Gold licence imajo ekskluzivne prodajne pravice v celotnem območju (vojvodstvu), kar vključuje tudi naročila, ki jih dobijo preko spleta, pod pogojem, da so kupci iz tega območja.
"Partner v franšiznem paketu dobi komplet osmih stolov za izložbo, kataloge, roll-up opremo in druge marketinške materiale. Njegova osnovna naloga je aktivna prodaja. Ni potrebno, da kupuje blago na zalogo ali da plačuje franšizna nadomestila. Služi izključno s provizijo od prodaje, ki pa se giblje od 15% do 20% maloprodajne cene stolov" - pojasnjuje Monika Krasowska, generalna direktorica SpinaliSa na Poljskem.
"Prodajni predstavniki oziroma lastniki Silver licence se obvežejo kupiti samo dva stola, ki jih lahko uporabljajo za prodajne predstavitve. Ob tem naj povem, da to licenco pogosto jemljejo podjetniki, ki imajo že razvit zasebni posel in iščejo dodaten vir prihodkov. Med našimi predstavniki imamo na primer tudi enega arhitekta in lastnika fundacije" - pravi Monika Krasowska.
Preberite članke
Zgledne franšize
/15.06.2015
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.
Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.
Najbolj brano
Osnovna sredstva in 500 evrov
/21.04.2014
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Cilj franšiznih asociacij je popularizacija in promocija franšizinga ter delo na regulaciji in implementaciji splošno sprejetih etičnih standardov franšizinga. V večini držav z razvitim franšiznim trgom je velika večina podjetij franšizodajalcev včlanjeno v nacionalne franšizne asociacije.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.