Pizza Hut spet na jedilniku
S tem je AmRest postal prejemnik master franšize za blagovno znamko Pizza Hut in je odgovoren za širjenje verige v državah srednje in Vzhodne Evrope. V sporazumu je določeno, da bo AmRest razvijal mrežo restavracij Pizza Hut na Poljskem, Češkem, Slovaškem, Madžarskem, v Bolgariji, pa tudi na Hrvaškem, ter v Sloveniji in Srbiji. Kot prejemnik franšize bo poljsko podjetje dobilo pravice do blagovne znamke Pizza Hut za naslednjih 10 let, lahko pa bo dodeljevalo tudi posamične franšize. AmRest se je zavezal, da bo odprl minimalno število lastnih Pizza Hut restavracij, čeprav podrobnosti še vedno niso objavljene. "Naš načrt je, da v prihodnjih letih močno povečamo prisotnost blagovne znamke na omenjenih trgih" - navajajo v uradnem sporočilu podjetja. Končna pogodba je bila podpisana ob koncu julija 2016.
AmRest Holdings je največji neodvisni upravitelj restavracij s hitro prehrano in neformalnega prehranjevanja v Srednji in Vzhodni Evropi z več kot 1000 restavracij v 13 državah. Trenutno vodijo 78 Pizza Hut restavracij v treh državah – Poljski, Rusiji in Madžarski. AmRest si lasti franšizne pravice za razvoj v Srednji in Vzhodni Evropi tudi za blagovne znamke KFC, Burger King in Starbucks.
Preberite članke
Načrtujemo nadaljnja odprtja
/26.02.2022
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Jasna vizija
/26.06.2014
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Ali obstaja jasna meja med distribucijo in franšizo? Če obstaja, po čem se razlikujeta?
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/